Kurz Brand Safety Academy poučí o ochraně značky

pondělí, 20. března 2023, 16:40 Aktuality, Reklama, Marketing MediaGuru

Již třetí ročník Brand Safety Academy o dezinformacích a dalších toxických rizicích se bude konat 18. dubna.

Průvodci letošního kurzu Brand Safety Academy

Průvodci letošního kurzu Brand Safety Academy

V Praze se bude 18. dubna konat již třetí ročník Brand Safety Academy, komplexní kurz, který se zaměřuje na ochranu značky v souvislosti s dezinformacemi a dalšími toxickými riziky. Určený je pro brand managery, PR managery, stratégy, marketingové managery, social media managery, digital specialisty, community managery a další, kteří se věnují tomu, v jakém kontextu se jejich značka objevuje v médiích.

„Vybudovat značku stojí obrovské úsilí a peníze, přitom tato práce může být zničena během pouhých pár hodin, pokud nebudete připraveni na všechna rizika dnešní doby. A těchto rizik stále přibývá. Brand Safety Academy nabízí komplexní vhled do problematiky a přehled konkrétních preventivních opatření. Za tři roky, co se tématu věnujeme, vidíme velký nárůst zájmu firem o tyto informace,“ říká Petra Jankovičová, prezidentka Asociace komunikačních agentur, která projekt už třetí rok vede.

V tomto ohledu zůstává jednou z největších výzev display reklama na dezinformačních webech. V Česku existuje stále obrovské množství firem, které si zde prostřednictvím automatizovaných systémů nakupují reklamu, aniž o tom mají tušení. Přibývá také organizací, které se staly terčem útoků dezinformátorů. A v Česku vyrostla další vlivná platforma, kde se dezinformace nekontrolovaně šíří – TikTok.

Na třetím ročníku Brand Safety Academy zazní konkrétní případy z Česka i zahraničí, kdy značky musely těmto hrozbám čelit a vypořádat se s nimi. Účastníci kurzu načerpají inspiraci od firem, které se brand safety věnují komplexně řadu let. Dozvědí se informace o právních aspektech, konkrétní návody, jak se vyhnout toxickému obsahu nebo jak správně vyvracet nepravdivé informace. 

V roli přednášejících se na Brand Safety Academy představí například Jindřich Oukropec z Fakulty sociálních věd UK, Jan Klouda z Vodafonu, Roman Číhalík ze spolku Nelež, Jan Los z L'Oréal, advokátka Petra Dolejšová, Marek Bačo z EssenceMediacom Prague, Jan Suda z McCann, Matúš Ficko z Triadu, PR konzultant Michal Vlasák a další. Celodenní akcí účastníky provede Petra Jankovičová.   

Brand Safety Academy pořádá Platforma profesionální komunikace, která sdružuje zástupce Asociace komunikačních agentur, Fakulty sociálních věd UK, spolku Nelež, Asociace public relations, a další dobrovolníky z řad agentur a freelancerů na českém komunikačním trhu. Komunikační kampaň a organizaci dlouhodobě podporují agentury Triad Prague a McCann.

Vstupenky na akci lze získat na www.brandsafetyacademy.cz.

-stk-