Mall.tv se od dubna mění na Fameplay, logo má od Najbrta

pátek, 31. března 2023, 13:50 TV, Internet & Mobil MediaGuru

Od 1. dubna se Mall.tv přejmenuje na Fameplay.tv. Vizuální identitu připravilo Studio Najbrt. Video platforma ohlašuje také záměr být aktivnější na mezinárodních trzích.

Nové logo Fameplay.tv, zdroj: Fameplay.tv

Nové logo Fameplay.tv, zdroj: Fameplay.tv

Po odprodeji Mall Group polskému Allegru končí s březnem i licence na používání značky Mal.tv. Od 1. dubna proto dojde k přejmenování na Fameplay.tv, kam bude současná Mall.tv přesměrována a nový název se objeví i na dalších distribučních platformách. Novinkou pak bude příprava pořadů i pro mezinárodní publikum.

„Už dva roky si značku Mall.tv pouze pronajímáme. Přejmenování tudíž bylo nevyhnutelné. Diváci, kteří jsou zvyklí konzumovat námi vyrobený obsah, však o nic nepřijdou. Populární pořady najdou i nadále na YouTube, Stream.cz, sociálních sítích, nebo v televizních vysíláních. A samozřejmě také na nové video platformě Fameplay.tv,” popisuje Lukáš Záhoř, šéfproducent Fameplay.

Fameplay si zakládá na omnichannel distribuci, která se projevuje například tím, že se satirický deník Události Luďka Staňka kromě domovské platformy objevuje na YouTube a Stream.cz, vertikální verze pak na Instagramu, Facebooku, Twitteru a TikToku. Pořad má i svou televizní verzi s názvem Luděk Staněk se zlobí, která běžela na Prima Cool. Pro televizi Nova Action pak tvůrci Fameplay vyrábí reality show BeerMaster a automagazín Svět motorů. „Vidíme, že se diváci jednotlivých platforem takřka nepřekrývají. Na každém novém kanálu tak můžeme oslovit nové lidi. My se navíc snažíme jít divákům a jejich zvykům maximálně naproti,” doplňuje Lukáš Záhoř.

Nové logo Fameplay.tv, zdroj: Fameplay.tv

Nové logo Fameplay.tv, zdroj: Fameplay.tv

Lukáš Záhoř, zdroj: Fameplay.tv

Lukáš Záhoř, zdroj: Fameplay.tv

Fameplay se chce také zaměřit na mezinárodní publikum, a to primárně prostřednictvím YouTube. Vybrané epizody o mezinárodně slavných stavbách s Adamem Gebrianem jsou už teď k dispozici s titulky ve 20 světových jazycích. Takovým příkladem může být epizoda o vile Tugendhat. V současné chvíli tvůrci pracují i na verzi s anglickým dabingem. Na YouTube je i anglický spin-off Událostí Luďka Staňka. Ten pod názvem The Last Show připravuje tentýž tým scenáristů. Objevuje se tam i anglická verze Vesmírných zpráv Dušana Majera jako Space Flight News. Zahájí také pořad, respektive YouTube kanál, s názvem 10-minute biographies, který je anglickou mutací pořadu Životy slavných týmu Pavla Zuny.

Novou vizuální identitu pro Fameplay zajistilo Studio Najbrt. Na kreativní a strategické myšlence se podílel marketingový stratég Milan Šemelák. „Název Fameplay nevznikl náhodou. Cestu k proslavení absolvujeme s tématy a tvářemi, které mají co říct, opakovaně. Tahle hra a sázka na sílu sdělení naši partu baví. Název je tak zároveň příslibem něčeho nového. O co přesně půjde, již brzy oznámíme,” dodal Záhoř.

Mall.tv je na českém trhu od roku 2018. Vznikla jako internetová televize tvořená pro Mall Group. Dva roky po svém vzniku vstoupila i na slovenský trh. Když před dvěma lety koupilo polské Allegro Mall Group, divize Mall.tv nebyla součástí prodeje. V roce 2021 se osamostatnila a jejím 100% vlastníkem se stala společnost Czech Media Invest Daniela Křetínského a Patrika Tkáče. Společnost s obchodním jménem Czech Video Center si brand Mall.TV od Allegro Group pouze pronajímala. Ke konci března letošního roku tento pronájem končí.

Zdroj: Fameplay

-mav-