Prima Zoom upravila program, k 10. výročí uvádí kampaň

pátek, 17. března 2023, 13:25 Aktuality, TV, Reklama MediaGuru

Televizní kanál Prima Zoom upravil své programové schéma a ke svému desátému výročí spouští reklamní kampaň.

Nové programové schéma Prima Zoom, zdroj: FTV Prima

Nové programové schéma Prima Zoom, zdroj: FTV Prima

Tematický kanál Prima Zoom, který si letos připomíná desáté výročí, upravil od března programové schéma. Dochází ke zpřehlednění premiérových bloků o přírodě a posiluje žánr Extrémy na dvakrát týdně – úterý a středa 22–24 hod. (např. seriály Letecké katastrofy, Vězněm v cizině, Dálnice vedoucí peklem). Přináší také zjednodušené schéma denních a nočních repríz – v černých blocích divák najde spíše dokumenty pro muže a v modrých škálu vizuálně zajímavých snímků pro ženy, ale i celou rodinu.

Narozeninové vysílání vyplní například finský cyklus Války za polárním kruhem, česká premiéra Zvířecí dynastie II z dílny BBC, Letecké katastrofy: Nové důkazy, Vzkříšení katedrály Notre-Dame či premiérová řada Dálnice vedoucí peklem

„Dnes, kdy se počet odvysílaných premiérových hodin dávno přehoupl do řádu desetitisíců, už můžeme vděčně konstatovat, že se kanál Prima Zoom stal pevnou součástí české mediální krajiny. A zůstává jí, ačkoli se tato krajina dramaticky mění," říká hlavní dramaturg kanálu Pavel Němec

Desáté výročí připomene i kampaň Prima Zoom „Nejpestřejší podívaná už 10 let“. Jejím cílem je ukázat šíři žánrové nabídky a posílit povědomí o programových změnách. Hlavní vrchol kampaně je cílen na březen, ale bude se prolínat celým rokem desátého výročí. Image kampaň se objeví ve všech afinitních médiích – jak online, s důrazem na sociální média, tak v rádiu, tištěných médiích či na prémiových outdoorových plochách po celé České republice. V rámci televizní kampaně se objeví tři verze image spotu – hlavní image spot oslavující deset let Prima Zoom  odrážející tematickou rozmanitost a další dva „extrémy“ a „chlapské odpoledne“, reflektující programové změny + dvacet ID.  „Image kampaň jsme postavili na jednoduché myšlence, že Prima Zoom přináší již od počátku nejširší nabídku dokumentární tvorby na našem trhu. Ve druhé fázi kampaně plánujeme podpořit programové změny na tomto kanálu, které reflektují preference našich diváků. Obsahově nezapomínáme ani na českou tvorbu, například na seriál Polární putování s Petrem Horkým,“ uvádí Aleš Pýcha, marketingový ředitel skupiny Prima.

Prima Zoom zařazuje především dokumentární filmy i seriály ze světa i z domova. Ve čtrnácti tematických blocích nabízí dokumenty od světových produkčních společností v čele s BBC, National Geographic, Discovery nebo ZDF, ale i českou tvorbu. Stanice v období 1. ledna 2022 až 28. února 2023 zaznamenala celodenní share 1,52 % (CS 15+), dvě třetiny diváků tvoří muži. Nejsledovanějšími premiérovými bloky v uplynulém období (1. ledna 2022 – 28. února 2023) se staly: úterý, čtvrtek a neděle 20–22, které tematicky reprezentují Historii, Války, Přírodu a Dobrodružství.

Zdroj: FTV Prima

Zdroj: FTV Prima

Zdroj: FTV Prima

Zdroj: FTV Prima

-mav-