Activia uvádí na trh nový bezlaktózový nápoj

sobota, 22. dubna 2023, 09:50 Aktuality, Marketing MediaGuru

Activia přináší na trh novinku v podobě bezlaktózového nápoje s příchutí jahoda a kiwi.

Bezlaktózovou novinku lze poznat podle fialového víčka, zdroj: Activia / Danone.

Bezlaktózovou novinku lze poznat podle fialového víčka, zdroj: Activia / Danone.

Značka Activia, která patří do portfolia společnosti Danone, uvádí na trh nový bezlaktózový nápoj s příchutí jahoda a kiwi. Obsahuje probiotický kmen bakterií mléčného kvašení Bifidobacterium animalis, označený jako Bifidus, který je vhodný pro konzumenty s intolerancí laktózy. 

„Kmen bifidobakterií Bifidus byl objevený v 80. letech u kojených novorozenců, kteří trpěli mnohem méně často trávicími potížemi. Záhy se naši vědci nechali inspirovat přínosy bifidobakterií a rozhodli se je zkombinovat s dalšími kmeny zdraví prospěšných mikrobů, aby vytvořili unikátní jogurt – Activii. V roce 2000 jsme po mnoha výzkumech a testech uvedli na trh první jogurt Activia, který dnes obsahuje několik druhů kmenů bakterií mléčného kvašení (tzv. jogurtových kulturu) a čtyři miliardy bifidobakterií. Jsme rádi, že nyní můžeme českým spotřebitelům představit bezlaktózovou variantu tohoto oblíbeného jogurtu,“ popisuje Barbora Michaličková, brand manažerka značky Activia. 

Novinku, jež je k dostání na celém trhu, je komunikována v digitálním prostoru a místě prodeje. Součástí její podpory je i sampling. Podle Michaličkové je objem potenciálních zákazníků bezlaktózové varianty poměrně široký – jednak s ní chce značka oslovit lidi s intolerancí na laktózu, kterých je v České republice 10 až 15 %, jednak ty, kteří si občas kupují bezlaktózové produkty kvůli odlehčení stravy. 

Značka Activia byla uvedena na trh v roce 1987 ve Francie, původně pod názvem Bio. Nyní je distribuována do více než 70 zemí. Na českém trhu působí od roku 1998. Nabízí jogurty a jogurtové nápoje v několika příchutí, od loňska i dvě varianty bez přidaného cukru. 

-stk-