Košík ve velikonoční kampani využívá rozšířenou realitu

středa, 5. dubna 2023, 10:20 Aktuality, Reklama MediaGuru

Košík spustil velikonoční kampaň, na Instagramu nasadil augmentovanou realitu.

Zdroj: Košík

Zdroj: Košík

Online supermarket Košík odstartoval svou velikonoční kampaň. S ní se chce představit novým zákazníkům v regionech a těm stávajícím dát vědět, že tu je pro ně přes celé svátky, ať už doma, nebo na chalupě.

Leitmotivem kampaně se myšlenka, že Velikonoce jsou jedním z nejrozmanitějších svátků, které zcela jinak slaví i rodiny bydlící přes ulici. Reprezentuje ji claim: „Vykoledujte si Velikonoce, jak je máte rádi“, který se objevuje napříč celou kampaní. 

„Prostě platí, že jaké Velikonoce si vykoledujete, takové vám dovezeme,“ zmiňuje Jan Vašíček, marketingový ředitel Košík.cz, a dodává: „Některé rodiny dodržují tradice se vším všudy a my jim už několik týdnů vozíme domů první poslední. Jiní si užívají jeden druhého a nadcházejícího jara a těší se na čtyři volné dny. A naše nabídka, která je výrazně větší než v běžném supermarketu, i kampaň to reflektují. Ostatně z našeho průzkumu jasně vyšlo, že velikonoční tradice sice máme rádi, ale spíše jako hezký doplněk rozkvétajícího jara.“

V regionech, kde Košík nedávno rozšířil svou působnost, cílí na nové zákazníky. Představit se jim chce jako nový soused a partner, na kterého se mohou kdykoli obrátit. „Ale zároveň chceme připomenout, že Košík může odcestovat na Velikonoce s vámi – ať už na chalupu, nebo třeba s prarodiči a rodiči na venkov. Nákup si můžete objednat cestou a převzít ho pár hodin poté, co přijedete,“ vysvětluje Vašíček. 

Kampaň využívá kinospot, jenž vyjmenovává benefity Košíku, jako je jednoduché objednávání, sledování nákupu i další komunikace ohledně objednávku přes aplikaci, ceny jako v supermarketu při široké nabídce. Důraz je kladen i na rychlost doručení už tři hodiny od objednání. 

Spot byl nasazen spolu v síti kinosálů CineStar nejen v Praze, ale také Ostravě, Plzni, Olomouci, Liberci, Českých Budějovicích, Hradci, Pardubicích, Zlíně nebo Mladé Boleslavi v rotaci stovek opakování a s podporou více než 40 tisíc letáků.

Kromě něj se kampaň zaměří na prezentaci velikonočních nabídek v rámci pre-roll videí na YouTube, klíčový vizuál pak propojí ostatní online formáty s velikonoční microsite. Na Instagramu používá rozšířenou realitu, konkrétně hry, v níž mohou fanoušci pohybem hlavy sbírat padající vajíčka do papírové tašky Košíku a následně záznam ze hry nasdílet na svém story.

Součástí kampaně je i dočasná změna loga, které dostalo králičí uši, vznikla také sada velikonočních samolepek a gifů na sociální sítě. Kurýři pak budou po dobu svátků jezdit s velikonočními ozdobami.

Podobu kampaně opět připravila agentura Bubble ve spolupráci s interním týmem Košíku.

-stk-