Letiště Praha podporuje dálkové i nové linky, cílí i na Německo

pondělí, 17. dubna 2023, 12:25 Aktuality, Reklama MediaGuru

Kreativa kampaně je postavená na ikoně letového režimu, který chce Letiště Praha využívat dlouhodobě. Kampaň bude uvedena i v německé mutaci.

Klíčový vizuál kampaně Letiště Praha, zdroj: Letiště Praha

Klíčový vizuál kampaně Letiště Praha, zdroj: Letiště Praha

Vzbudit touhu cestovat a přepnout do letového režimu chce Letiště Praha kreativní kampaní s hlavní komunikací přímých dálkových linek do Soulu, New Yorku a na Tchaj-wan. Nová kampaň se objeví i na německém trhu.

„Kreativa kampaně je postavená na ikonickém prvku letového režimu, který chceme využívat dlouhodobě. Právě přepnutím do letového režimu na mobilním telefonu začíná ta pravá dovolená, kdy je konečně možné nechat za sebou všechny starosti, stres a začít se naplno oddávat zážitkům,“ říká Pavlína Musilová, manažerka marketingu a korporátní identity na Letišti Václava Havla Praha.

Letiště Praha podpoří také nové linky, které z Prahy v průběhu roku 2023 zahajují provoz a míří do turisticky vyhledávaných destinací. Je mezi nimi například Rhodos, Bilbao, Gdaňsk, Sevilla, nebo Reykjavík. Zároveň cestující budou moci v průběhu celé sezóny opět soutěžit o letenky s dopravci.

Kreativní kampaň se objeví mimo online prostor také v rádiové komunikaci. Doplní ji také microsite se základními informacemi o vybraných destinacích a možnostech přímého leteckého spojení www.zazitkyuzcekaji.cz. „Kampaň nově bude také v německé mutaci, kde se budeme zaměřovat na obyvatele Saska a okolí Drážďan, pro které je Letiště Praha v mnoha případech svojí blízkostí, dostupností, počtem destinací i rozsahem služeb nejlepší variantou,“ uzavírá Musilová.

-mav-