Radiohouse startuje RH Digital, nabízí digitální audio formáty

středa, 19. dubna 2023, 07:25 Rádio MediaGuru

Po prodeji Impression Media uvádí zastupitelství Radiohouse ze skupiny Media Bohemia novou digitální divizi RH Digital. Zastřeší digitální audio formáty.

Štěpán Ryska, zdroj: Media Bohemia

Štěpán Ryska, zdroj: Media Bohemia

Rozhlasové zastupitelství Radiohouse, patřící do skupiny Media Bohemia, uvádí po prodeji svého dřívějšího online zastupitelství Impression Media novou divizi RH Digital. Zaměří se na digitální audio formáty a využije stávající prodejní síť Radiohouse. V nabídce RH Digital se objeví prodej reklamních formátů v rámci podcastů, cross-mediální balíčky tvořené on-air a digitálními produkty mediální skupiny Media Bohemia a digitální full-servisové služby, včetně spolupráce s významnými hráči v oblasti digitálních služeb.

Radiohouse zdůvodnil, že dlouhodobě zaznamenává vzrůstající zájem klientů o reklamu v digitálních audio formátech, zejména u podcastů, programatického digitálního audia a dalších digitálních služeb. „Po odchodu Impression Media ze skupiny Media Bohemia se soustředíme především na rozvoj vlastního rozhlasového portfolia, digitálních audio formátů a programatických digitálních služeb. Vytvoření RH Digital je jen dalším logickým krokem v rámci struktury firmy, kdy se v tomto oddělení budeme zaměřovat více na kreativu a strategické propojování rozhlasových, digitálních audio a programatických formátů a sociálních sítí,“ říká Štěpán Ryska, jednatel společnosti Radiohouse.

V nabídkovém katalogu RH Digital jsou teď více než dvě desítky podcastů, které mají oslovit nejrůznější cílové skupiny digitálního audia. RH Digital chce monetizovat také kapacitu streamů sdružených pod Radia.cz.

Logo RH Digital, zdroj: Media Bohemia

Logo RH Digital, zdroj: Media Bohemia

RH Digital bude nadále nabízet klientům, kteří s Radiohouse spolupracují v oblasti rozhlasových kampaní, také digitální full-servisové služby na sociálních sítích, PPC, Display RTB, SEO či datové analýzy a poradenství. „Pro klienty chystáme ve spolupráci s významnými hráči na trhu i cross-mediální balíčky od FM produktů, přes streamy, až po podcasty,“ avizuje Petr Uchytil, ředitel produktu a marketingu mediální skupiny Media Bohemia. „Brzy spustíme audio kupláže s Podcasty.cz ze stáje Seznam.cz, představíme také audio balíčky zaměřené na cizojazyčná publika zákazníků v ČR realizované skrze technologie Triton Digital.“

V souvislosti s těmito změnami spouští Radiohouse také nový web, na němž klienti nově naleznou i rozšířenou nabídku digitálních služeb.

-mav-