České dráhy v letním spotu vezou Trojana do ciziny za kulturou

středa, 31. května 2023, 13:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Ivan Trojan cestuje v novém spotu Českých drah poprvé bez rodiny, vydává se za hranice za kulturou, turistikou i kulturistikou.

Z nového spotu Českých drah, zdroj: repro České dráhy

Z nového spotu Českých drah, zdroj: repro České dráhy

Letní reklamní spot Českých drah láká cestující na výlet do Vídně a dalších evropských metropolí. Ivan Trojan, tentokrát v roli profesora umění, jede se skupinou studentů navštívit slavné vídeňské galerie. Nejdřív se ale musí vypořádat s trojicí kulturistů, kteří výpravě zasedli místa.

„S vyhraným tendrem jsme lehce upgradovali dosavadní koncept, ve kterém Ivan Trojan jako tatínek jezdil na výlety s rodinkou. Teď už se bez ní obejdeme, což nám umožňuje přidávat další postavy, aby byly spoty pro diváky ještě zajímavější a zábavnější,“ vysvětluje kreativní ředitel Havasu Petr Čech.

Námět na celý příběh spotu vznikl tím, že kreativci Havasu propojili klíčová slova zadání, výlety za kulturou i turistikou, do kulturistiky. Z Rakouska pochází kulturista Arnold Schwarzenegger, který má ve vesnici Thal „svoje“ muzeum. A když jedna parta jede do Vídně za díly slavných rakouských malířů Klimta, Schieleho nebo Kokoschky a druhá za svým idolem „Árným“, může vše vyústit do překvapivé pointy.

Zdroj: České dráhy

Ve spotu si zahrálo trio kamarádů a kulturistických influencerů Antonín Hodan, Milan Šádek a Vojtěch Koritenský, jehož hlas bude slyšet i v rádiovém spotu. Studenty umění zase ztvárnili skuteční studenti a studentky pražských uměleckých škol.

Pod kreativou kampaně je opět podepsána agentura Havas a režisér Ondřej Trojan se svojí produkcí THA

-mav-