T-Mobile podporuje změnu na Magenta TV kampaní s Hemalou

úterý, 9. května 2023, 14:40 Aktuality, Reklama, TV MediaGuru

Alexandr Hemala se stal tváří kampaně T-Mobile, kterou operátor podporuje změnu své televize na Magenta TV.

Klíčový vizuál nové kampaně Magenta TV, zdroj: T-Mobile

Klíčový vizuál nové kampaně Magenta TV, zdroj: T-Mobile

T-Mobile spustil v úterý svou novou kampaň, kterou podporuje změnu názvu T-Mobile TV na Magenta TV. Tváří kampaně je televizní hlasatel Alexandr Hemala. Operátor uvádí také speciální nabídku v podobě zvýhodněné ceny nejvyužívanějšího tarifu M. Po dobu dvou měsíců si ho zákazníci mohou aktivovat za 1 Kč za měsíc.

Alexandr Hemala ztvárňuje v televizních spotech několik rolí a má tak poukazovat na obsahovou pestrost Magenta TV. Bonusem pro zákazníky má být filmový a seriálový květen, v rámci kterého budou uživatelům nižších tarifů automaticky zpřístupněny programy Canal+ Action, JOJ Cinema, AXN, AXN White, AXN Black, FilmBox Premium a FilmBox Extra.

T-Mobile loni v listopadu představil komunikační koncept pro svou digitální televizi Magenta TV (dříve T-Mobile TV) a spustil první kampaň na její podporu. Nová jarní kampaň pokračuje v budování povědomí o této službě a na rozdíl od té podzimní, kde hrály prim statické vizuály v online a OOH formátech, je součástí media mixu nyní i televize.

„Nová kampaň zdůrazňuje dva klíčové benefity Magenta TV, a to pestrou programovou nabídku a možnost sledovat online televizní obsah až na šesti zařízeních zároveň. Reagujeme tím na změny ve způsobu sledování televize a často velmi rozdílné žánrové preference členů jedné domácnosti. Rodinné hádky o televizní ovladač jsou dávnou minulostí, dnes si může svou oblíbenou televizní zábavu užívat každý bez omezení,“ říká Ladislav Báča, Head of Brand & Marketing Communication, T-Mobile Česká republika.

Celkem tři spoty v délce 15, 30 a 60 sekund zobrazují obyvatele rodinného domu, kteří v jeden čas zapínají ke sledování Magenta TV. „Alexander Hemala je ikona a symbol televizního vysílání. Jenže Magenta TV zvládá tolik skvělých pořadů, tolik vysílání najednou, že i pro největšího profíka je náročné s ní udržet krok. To je motiv, který se objevuje ve všech dalších výstupech, od bumperů přes personalizovaná videa na YouTube až po obsah na sociální sítě,“ říká Michaela Pechanová, Creative Director týmu Ticino.

Zdroj: T-Mobile

Zdroj: T-Mobile CZ

Zdroj: T-Mobile CZ

TV spot režíroval Marek Partyš v produkci Bistro Films a natáčel se na několika lokacích na Praze 6. Kostýmy na míru vytvářel kostýmový designér Oscar Charpentier. TV spot doplňuje také série personalizovaných videí, která se budou v pre-roll formátech objevovat jako úvod do tematických sekcí na YouTube. Klíčový vizuál byl vytvořen pomocí CGI (Computer Generated Imagery) a vyobrazuje Hemalu, pokaždé v jiném přestrojení, na šesti různých zařízeních současně.

Kampaň bude k vidění do konce června na televizních obrazovkách, v tištěných i online médiích, na podcastových platformách, na sociálních sítích (Facebook, Instagram, YouTube a TikTok), v obchodních centrech a na kamenných pobočkách operátora, kde kromě vizuálů v tištěné i digitální podobě poběží také audio spoty.

Vizitka kampaně

  • Timing: 9. 5. – 30. 6. 2023
  • Formáty: TV, online, print, místo prodeje
  • Kreativa: Ticino (WPP)
  • Média: EssenceMediacom
  • Online média: Proboston
  • Produkce: Bistro Films
  • Režie: Marek Partyš

Klíčový vizuál

  • Produkce: Tomáš Tomášek
  • Foto: Dany Peschl
  • CGI: Jiří Křivánek

Kredit (Ticino)

  • Creative Director: Michaela Pechanová
  • Art Director: Lais Veloso
  • Copywriter: Tatiana Hořavová, Matouš Hruška
  • Strategie: Kim Hofmanová
  • Account Management: Matej Paluš, Kristýna Ambrožová
  • Social: Denisa Kadaňová, Marie Majerová

Kredit (EssenceMediacom)

  • Account Director: Karel Maxa

Kredit (Proboston)

  • Account Management: Marta Tužová

Na český trh vstupovala T-Mobile TV v květnu roku 2016 s přibližně 130 kanály, nyní pod značkou Magenta TV přináší téměř 170 kanálů, přičemž z toho je více než 60 % v HD kvalitě a některé dokonce v rozlišení 4K. 

„Z našich průzkumů vyplývá, že většina diváků digitální TV vyhledává především český obsah či zahraniční filmy – u diváků Magenta tvoří filmy a seriály téměř polovinu celkové sledovanosti a až 86 % zákazníků využije alespoň jednou za měsíc chytrou funkci zpětného zhlédnutí. Sportovní nadšenci zase pochopitelně preferují sledovat utkání v přímém přenosu,“ uvedl Zdeněk Spurný, manažer televizních služeb T-Mobile.

T-Mobile změnil svou televizní službu na Magenta TV

sobota 6. května 2023

-mav-