Wolt vybral v soutěži nejlepší restauraci, spouští kampaň

pátek, 19. května 2023, 14:10 Aktuality, Reklama MediaGuru

Wolt marketingově podporuje vítěze prvního ročníku soutěže Wolt Awards. Nejlepší restaurace komunikuje v outdooru i na sítích.

Vítězným restauracím v soutěži Wolt Awards nyní běží marketingová podpora, zdroj: Wolt.

Vítězným restauracím v soutěži Wolt Awards nyní běží marketingová podpora, zdroj: Wolt.

V České republice uspořádala společnost Wolt první ročník své soutěže Wolt Awards, v níž ocenila nejlepší restaurace na své platformě. Vítězným podnikům nyní běží jako odměna marketingová podpora zahrnující větší vizibilitu v mobilní aplikaci, na sociálních sítích či v outdooru. 

Ocenění získaly nejoblíbenější podniky na Woltu, a to na základě zákaznického hodnocení, počtu objednávek a velikosti košíku. Porota tvořená zákazníky vybrala sedm superstar venues, přičemž byly podniky rozděleny podle typu kuchyně na burgery, asijskou, indickou, mexickou a českou kuchyně a také pizzu. Dostaly se mezi ně FatFuck smash burgers, Wokin Anděl, Le Pizze di Frankie, Everest Restaurant, Bistro Bastardo, Havelská Koruna a Burger Inn.

„Cílem Wolt Awards je vyzdvihnout restaurace, pro které je zákaznická zkušenost skutečně na prvním místě, ocenit jejich vytrvalou snahu a poskytnout jim marketingovou podporu, která jim v podnikání dále pomůže. I malé lokální bistro se může zničehonic objevit mezi venkovními reklamami velkých známých značek,” říká generální ředitel Woltu v České republice Jan Foret a dodává: „Během prvních dnů jsme zaznamenali až 20procentní nárůst objednávek mezi vítěznými podniky.”

Kromě celkového žebříčku podniků z celé republiky byly současně sestaveny regionální žebříčky – oceněny tak byly i nejlepší podniky v Praze, Brně Ostravě, Olomouci a Plzni. Žebříček těch nejoblíbenějších podniků na Woltu již tradičně probíhá také v sousedním Polsku, Estonsku či Slovinsku. 

Těm restauracím, které se do žebříčku neprobojovaly, nabízí Wolt marketingovou podporu v podobě focení produktů a jídel, propagace na sociálních sítích či skrze tradiční média. Cílem je zvýšit počet jejich zákazníků a frekvenci objednávek a zároveň dále posunout zákaznickou zkušenost. Současně Wolt podnikům nabízí zajištění udržitelných obalů nebo třeba program Wolt+, se kterým si zákazníci mohou objednávat s dopravou zdarma nebo získat přístup k exkluzivním nabídkám. V rámci těchto pobídek nabízí podnikům další vizibilitu nad rámec běžných aktivit. 

-stk-