Autor textu MediaGuru
Billa nabízí zákazníkům slevu až 20 % na dva produkty jakéhokoliv
nezlevněného zboží.
Obchodní řetězec Billa startuje letní slevovou akci. Zákazníkům nabídne slevu až 20 %, kterou mohou uplatnit na dva produkty jakéhokoliv nezlevněného zboží formou speciálních nálepek. Stačí jen nakoupit za více než 500 korun. Akce potrvá do 2. července.
Při nákupu nad 500 korun dostanou zákazníci kartu se dvěma samolepkami. Ty stačí při příštím nákupu nalepit na vybrané produkty nezlevněného zboží. Při jednom nákupu lze uplatnit vždy nanejvýše dvě samolepky. Slevu nelze u samoobslužných pokladen.
Slevovou akci Billa realizovala již na začátku letošního roku, a dokonce dvakrát loni, a ukázalo se, že zákazníci ji velmi využívali. Díky slevovým samolepkám na svých nákupech ušetřili téměř 27 milionů korun. V lednu si zákazníci nalepovali samolepku nejčastěji na vejce, banány, kuřecí prsní řízky nebo máslo.
Sleva se nevztahuje, na již zlevněné produkty, pultový prodej, tabákové výrobky, tiskoviny, dárkové karty nebo zálohované obaly.
Kartu se samolepkami obdrží zákazníci v prodejnách Billa do 2. července nebo do vyprodání zásob. Slevy lze uplatnit až do 9. července. Podrobná pravidla akce naleznou zájemci na webové stránce www.billa.cz.
-stk-
# Billa # sleva # slevová akce # samolepka # nezlevněné zboží
Autor textu MediaGuru
Nejsledovanějším pořadem pátečního večera po 20:00 zůstává
v divácké skupině starší 15 let Všechnopárty. Následovala komedie
Marečku, podejte mi pero!, která měla zároveň nejvyšší sledovanost
v 15–54.
Glow21je společným dílem Petra Čecha a jeho zastupující agentury The
Playbook House, českých expertů na leadership a firemní rozvoj Luboše
Kastnera a Jiřího Panušky, kteří stojí za manažerskou
společností BC21.
Důvěra lidí v novináře není podle nové studie publikované v Journal of
Law and Economics dána pouze kvalitou médií, ale zásadně ji ovlivňuje
také fungování právního státu. Výzkum, na němž se podílel i ekonom
Niclas Berggren z VŠE, ukazuje, že silnější instituce a vymahatelnost
práva souvisejí s vyšší mírou důvěry v média.