Z prodejců sportovního zboží inzeruje nejvíce Sportisimo

pondělí, 26. června 2023, 10:10 Aktuality, Reklama, Výzkum MediaGuru

V kategorii širokosortimentálního zboží s převahou sportovních potřeb a oblečení do reklamy letos nejvíce investuje značka Sportisimo.

Zdroj: Sportisimo

Zdroj: Sportisimo

Nejsilnějším inzerentem v kategorii širokosortimentálního zboží s převahou sportovních potřeb a oblečení byla v období leden–květen 2023 značka Sportisimo, která umístila reklamu v celkové ceníkové hodnotě 62 milionů korun. Na druhém místě je Altisport, jenž investoval 51 milionů korun a třetí Decathlon inzeroval v celkové hodnotě 25 milionů korun. Vyplývá to z monitoringu rekklamy Ad Intel. 

Monitoring reklamy Ad Intel společnosti Nielsen Admosphere získává data nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet). 

-stk-