Lululemon vstupuje přes Zalando na český trh

úterý, 4. července 2023, 09:00 Aktuality, Marketing, Retail MediaGuru

Sportovní značka Lululemon si vybrala e-shop Zalando jako partnera pro vstup na evropský trh.

Zalando na 12 trzích, včetně České republiky, nabídne značku Lululemon, zdroj: Zalando.

Zalando na 12 trzích, včetně České republiky, nabídne značku Lululemon, zdroj: Zalando.

Mezinárodní značka sportovního oblečení Lululemon si vybrala e-shop Zalando jako preferovaného evropského partnera. Móda a doplňky pro jógu, běh, posilování a většinu dalších pohybových aktivit budou již brzy v prodeji v Zalando Fashion Store na dvanácti trzích, a to v České republice, Rakousku, Belgii, Dánsku, Finsku, Francii, Německu, Itálii, Polsku, Španělsku, Švédsku a Nizozemsku prostřednictvím Partnerského Programu Zalanda a budou realizovány prostřednictvím Zalando Shipment Solutions. 

„V Lululemon se soustředíme na to, aby se naši zákazníci mohli spojit s naší značkou a sortimentem kdykoli a jakkoli chtějí. Partnerství se Zalandem nám umožní obsloužit více zákazníků na našich stávajících trzích a oslovit nové zákazníky tam, kde ještě nejsme fyzicky přítomni, což nám pomůže pokračovat v růstu naší globální komunity,“ říká Sarah Clark, viceprezidentka lululemon pro oblast Evropy, Středního východu a Afriky.

„Jsme velmi rádi, že můžeme na naší platformě přivítat Lululemon, oblíbenou a mezinárodně uznávanou sportovní značku, a zpřístupnit tak její produkty milionům našich zákazníků v Evropě. Móda je o vyjádření osobnosti a sebevědomí při každé příležitosti, včetně sportu. Spojení se značkou Lululemon k tomu dokonale přispívá díky jejich inovativní a inspirativní nabídce sportovního oblečení,“ dodává David Schneider, Co-CEO Zalanda. 

Značka Lululemon byla založena v roce 1998. Vyrábí sportovní oblečení, obuv a doplňky pro jógu, běh, posilování a další aktivity. Zaměřuje se na inovativní materiály a funkční design, které vyvíjí ve spolupráci s jogíny a sportovci v místních komunitách po celém světě.

-stk-