Tipsport má nové spoty s Ester Ledeckou a Rony Paradeiserem

pondělí, 17. července 2023, 12:45 Aktuality, Reklama MediaGuru

Tipsport nasadil nové televizní spoty s Ester Ledeckou a Ronym Paradeiserem. Imageovou kampaň doplňuje produktová komunikace.

Ester Ledecká v novém spotu Tipsportu, zdroj: Tipsport

Ester Ledecká v novém spotu Tipsportu, zdroj: Tipsport

Česká snowboardistka a lyžařka Ester Ledecká a slovenský MMA zápasník Ronald Paradeiser dostali hlavní roli v televizní kampani, kterou sázková kancelář Tipsport spustila v Čechách a na Slovensku.

Novými spoty Tipsport navazuje na stávající linku image spotů se slavnými sportovci. „Nicméně jsme to udělali jinak. Hvězdy komunity sázkařů Tipsportu, Ester Ledecká a Ronald „Rony“ Paradeiser, vystupují ve spotech samostatně. Pozornost na naši značku upoutáváme skrze sportovní příběh jednotlivce,“ vysvětluje Martin Filip, brand manažer Tipsportu. „V klipech ukazujeme, jak náročná je cesta k vítězství. A na konci se obracíme na potenciální sázkaře s tím, že oni mají i díky těmto hvězdám tu cestu k vítězství mnohem snazší.“

„Jeden vrcholový sportovec, jeden hrdina, jeho každodenní dřina, emoce, osobní život. Divák v záběrech proniká do nitra sportovce, z něhož vychází jediné, že výhra je ten nejhezčí pocit,“ přibližuje koncept reklam Michal Kramer, šéf marketingové komunikace Tipsportu. „Snažili jsme se o maximální autenticitu záběrů. Se sportovci jsme diskutovali, jak vypadají jejich tréninky a ve spotech se nám podařilo přípravu naprosto realisticky zachytit. Ani vteřinu záběru jsme neošidili. Tímto unikátním konceptem opět vybočujeme a odlišujeme se od konkurence,“ dodává Kramer.

Kreativu nových reklamních spotů připravili Rudolf Rokoš (content a social media manažer Tipsportu) a Aleš Plíva z agentury Woobetz, režie se ujal Maroš Milčík, za kamerou stál Radim Střelka. Natáčelo se v Praze.

Zdroj: Tipsport

Zdroj: Tipsport

Tipsport v kampaních dlouhodobě využívá výrazné osobnosti českého a slovenského sportu, jako jsou například hokejisté David Pastrňák či Tomáš Tatar. Spolupráce s nimi bude pokračovat.

Kampaň běží v Česku na kanálech: ČT, Nova, Prima, ATmedia, Óčko, Barrandov, Canal+ a O2 TV, na Slovensku ji diváci uvidí na programech JOJ, RTVS, Markíza & Nova Sport a Premier Sport.

Novou image kampaň s Ester Ledeckou a Ronym Paradeiserem doplňuje produktová komunikace, v podobě několika dvacetivteřinových spotů, zaměřených na stěžejní firemní produkty, např.: komunitu, soutěže, práci s tiketem.

-mav-