Porotherm kampaní edukuje o jednovrstvém zdivu

pondělí, 28. srpna 2023, 06:45 Aktuality, Reklama MediaGuru

Porotherm od Wienerbergeru v kampani komunikuje, že „s pořádnou cihlou jedna vrstva stačí“.

Klíčový vizuál kampaně značky Porotherm, zdroj: Porotherm / Wienerberger

Klíčový vizuál kampaně značky Porotherm, zdroj: Porotherm / Wienerberger

Značka Porotherm od výrobce tradičních pálených cihel Wienerberger spouští novou kampaň s názvem „7v1: Pořádné cihly“. Jejím cílem je se sloganem „S pořádnou cihlou jedna vrstva stačí” představit budoucím investorům sedm hlavních výhod, které se skrývají v jedné cihle. Odpovídá tak na nejčastější otázky, které při stavbě domu vyvstávají.

„Dům člověk staví jednou za život, proto se snažíme investory přesvědčit, že volba pořádného materiálů pro obvodové zdivo je klíčová. Na trhu stále vnímáme převahu řešení s dodatečným zateplením, často se setkáváme s nedůvěřivostí ohledně produktových řad pro jednovrstvé zdění. Tomu je potřeba jít naproti a zvrátit ve společnosti uvažování nad investicí do hrubé stavby,” říká obchodní ředitel divize hrubá stavba Roman Busta. 

„Hlavním poselstvím celé kampaně je číslo 7, které tvoří klíčový prvek. Toto číslo bylo pečlivě vybráno, aby reflektovalo 7 hlavních výhod zdění z cihlového zdiva bez kontaktního zateplení. Vlastnosti cihel vhodných pro jednovrstvé zdění jsou dále rozpracovány dle 7 různých témat – od mýtů až po příklady, jak ušetřit. Výhody demonstrujeme i pomocí videí se životními situacemi, které by se daly k volbě obvodového zdiva přirovnat,“ uvádí manažerka značky Porotherm Pavlína Jandová. 

Na www.PoradneCihly.cz se tak investor dočte ty nejzásadnější důvody, proč stavět z jedné vrstvy cihel bez kontaktního zateplovacího systému. Stránka se stává centrem vzdělávání a informací o tzv. jednovrstvém zdivu. 

„Chceme dokázat, že se nejedná pouze o praktickou volbu, ale inovativní řešení pro zdravý a funkční domov a váhající investory přesvědčit, že jsou často tlačeni do řešení, které nemusí být nejlepší volbou a může být často zastaralé. Cílem je, aby byl investor dobře informovaný a dokázal na základě svých znalostí udělat správné rozhodnutí o svém budoucím bydlení,” dodává Roman Busta.  

Komunikaci a kreativu kampaně má na starosti agentura Topic PR, za edukační microsite stojí studio Semibold. Satirická videa, jež jsou součástí kampaně, jsou z dílny agentury Media Age.

-stk-