Držitel franšízy Popeyes chce v Česku urychlit růst značky

úterý, 12. září 2023, 12:05 Aktuality, Marketing, Retail MediaGuru

Řetězec nabízející louisianské smažené kuře Popeyes zanedlouho otevře svou první pobočku v Praze. Nyní franšízant McWin přidává i Rumunsko.

Zdroj: Popeyes / McWin

Zdroj: Popeyes / McWin

Již na přelomu září a října by se měla na Václavském náměstí v Domě módy otevřít první pobočka nového řetězce rychlého občerstvení Popeyes. Zákazníkům bude servírovat louisianské smažené kuře z New Orleans. Mateřská společnost značky Popeyes – Restaurant Brands International („RBI“) – nyní uzavřela se svým master franšízantem, společností McWin Capital Partners a její QSR platformou Rex Concepts, smlouvu o rozvoji značky i v Rumunsku. V příštích deseti letech se Rex Concepts zavazuje značku rozšířit a navýšit počet restaurací Popeyes na více než 90.

„Prostor pro růst značky Popeyes ve střední a východní Evropě je obrovský. Naše partnerství se společnostmi McWin a Rex Concepts je důkazem našeho odhodlání urychlit přítomnost značky v regionu a poskytnout našim hostům ikonické kuře Popeyes, lahodné jídlo a vynikající zážitek,“ komentuje Thiago Santelmo, prezident EMEA RBI.

Spolupráce mezi firmami nyní tedy zahrnuje tři trhy – český, polský a rumunský –, a dotýká se nejen exkluzivní master franšízy a práv na rozvoj Popeyes, ale i značky Burger King v Polsku, České republice, Rumunsku a Německu. V příštích 10 letech plánuje McWin s Rex Concepts otevřít v těchto zemích dalších 600 restaurací. 

„Náš nedávný úspěšný start Popeyes v Polsku, ve Vratislavi a Štětíně, potvrzuje, že o slavné louisianské kuře z New Orleans je v regionu obrovský zájem. Naši hosté nejenže uznávají výjimečnou kvalitu a chuť šťavnatého marinovaného kuřete, ale také si užívají lásku a unikátní pozitivní atmosféru, kterou značka nabízí. Jsme velmi rádi, že jsme Popeyes v regionu zpřístupnili ještě více lidem,“ dodává Jerzy Tymofiejew, generální ředitel společnosti Rex Concepts. 

Značka Popeyes byla založena v roce 1972 v New Orleans ve státě Louisiana v USA. Vyznačuje se menu v louisianském kajunském stylu s pikantním kuřecím masem, kuřecími sendviči, stehýnky a dalšími regionálními specialitami. Nyní provozuje přes 4200 restaurací ve více než 30 zemích světa. Popeyes je dceřinou společností Restaurant Brands International, provozující restaurace rychlého občerstvení s ročním obratem přes 40 miliard USD a více než 30 000 restauracemi ve více než 100 zemích. Kromě Popeyes do jejího portfolia patří Burger King, Tim Hortons a Firehouse Subs.

-stk-