Flema shortlist: Nejvíc nominací mají OMD, Fuse a DDB FTW

pondělí, 18. září 2023, 08:05 Reklama MediaGuru

Soutěž oceňující kreativní a inovativní využití reklamy v médiích Flema oznámila shortlist.

Zdroj: Flemedia

Zdroj: Flemedia

Flema Media Awards, soutěž, která oceňuje inovativní využití médií a kreativní přístup při plánování mediálních investic, vyhlásila letošní shortlist. Z 57 přihlášených prací postoupilo na shortlist 26 kampaní ve 12 kategoriích.

Nejvíce kampaní na shortlistu mají agentury OMD Czech + Fuse + DDB FTW (6) se svými pracemi pro Kaufland Česká republika. Kampaň Kaufland Fofrtaška 2.0, která uspěla letos v Cannes, je na shortlistu hned ve čtyřech kategoriích. Ve dvou kategoriích je na shortlistu kampaň První volba esportovců.

Přihlášené práce hodnotila odborná porota složená z 95 odborníků v oblasti mediálního plánování a marketingové komunikace z řad zadavatelů, médií a reklamních i mediálních agentur.

Vítěze vybere odborná porota na svém setkání 21. září. Vyhlášení výsledků soutěže proběhne v říjnu na slavnostním galavečeru v Divadle X10 v Praze.

Shortlist Flema Media Awards 2023 podle kategorií

Název kampaně Autor Zadavatel Země
Nejlepší využití TV
Zlatý Bažant Bažantův sen Dentsu CZ HEINEKEN Česká republika CZ
Nejlepší využití tisku
Obálka magazínu Forbes namalovaná robotem ABB Marketup ABB CZ
Nejlepší využití rádia
Hyundai Pomalé Vianoce RespectAPP, Unimedia Hyundai Motor Slovakia SK
Nejlepší využití OOH
Ibalgin Purpose OMD Slovakia Opella Healthcare SK
Košice Región Turizmus Sla*kovský štít Socialists Košice Región Turizmus SK
dm drogerie markt Čo nás, ľudí, robí krásnymi? Wavemaker Slovakia dm drogerie markt Slovensko SK
Nejlepší využití digitálních médií
Hlas Nastenky: Neverte ruským rozprávkam THIS IS LOCCO Zastúpenie Európskej komisie na Slovensku SK
Ibalgin Pozitivně proti bolesti PHD, Publicis Groupe Sanofi CZ
Kaufland První volba esportovců OMD, Fuse, DDB FTW Kaufland CZ
Nejlepší využití influencera
DNA ERA Návod na použitie k svojmu telu Socialists DNA ERA CZ-SK
Kaufland Fofrtaška 2.0 OMD, Fuse, DDB FTW Kaufland CZ
Nejlepší zapojení zákazníka
Kaufland Fofrtaška 2.0 OMD, Fuse, DDB FTW Kaufland CZ
Komerční banka Nejcennější vzpomínky PHD, DDB Komerční banka CZ
ŠKODA Auto Kampaň s tahem na branku PHD, Zaraguza, Social Sharks, Bootiq ŠKODA Auto CZ
Nejlepší využití dat
Komerční banka Nejcennější vzpomínky PHD, DDB Komerční banka CZ
Plzeňský Prazdroj Evoluce mediálního plánování Publicis Groupe Plzeňský prazdroj CZ
Nejlepší využití real–time marketingu
Tipsport Známe příští hlavu státu Tipsport Tipsport CZ
Nejlepší nekomerční kampaň
Kaufland Fofrtaška 2.0 OMD, Fuse, DDB FTW Kaufland CZ
Nejlepší komerční kampaň
DNA ERA Návod na použitie k svojmu telu Socialists DNA ERA CZ-SK
Gambrinus Navštivte Kopakabránu Triad Advertising Plzeňský Prazdroj CZ
Kaufland První volba esportovců OMD, Fuse, DDB FTW Kaufland CZ
Slovenská sporiteľňa Moji milí Slováci Zaraguza, Wavemaker Slovakia Slovenská sporiteľňa SK
Telekom #rešpekt Wavemaker Slovakia Slovak Telekom SK
Nejodvážnější počin
Kaufland Fofrtaška 2.0 OMD, Fuse, DDB FTW Kaufland CZ
Slovenská sporiteľňa Moji milí Slováci Zaraguza, Wavemaker Slovakia Slovenská sporiteľňa SK
Telekom #rešpekt Wavemaker Slovakia Slovak Telekom SK

Zdroj: Flemedia

„Jsme příjemně překvapeni množstvím letošních přihlášek, kterých je více než v předchozích letech. Tento nárůst dokazuje, že snaha o inovativní přístupy v mediálním plánování i exekuci je stále více žádaná," říká k shortlistu Petra Vejdělková, projektová manažerka pořádající společnosti Flemedia.

Soutěží se celkem ve 12 kategoriích: v pěti kategoriích podle media typu (nejlepší využití TV, tisku, OOH, rádia a digitálních médií), ve dvou průřezových (Nejlepší komerční kampaň a Nejlepší nekomerční kampaň), ve čtyřech kategoriích Media&Insight (nejlepší využití dat, influencera, real-time marketingu a nejlepší zapojení zákazníka) a v jedné speciální kategorii Nejodvážnější počin. Také letos FLEMA vyhlásí ocenění Inovativní autor, Inovativní zadavatel a Grand Prix za absolutně nejlépe hodnocenou kampaň.

-mav-