Hedepy v kampani ukazuje, jak snadno začít s psychoterapií

středa, 6. září 2023, 06:35 Aktuality, Reklama MediaGuru

Hedepy chce novou kampaní oslovit lidi, kteří přemýšlejí nad vyhledáním psychoterapeuta. Poprvé využívá televizi.

Zdroj: Hedepy

Zdroj: Hedepy

Online psychoterapeutická platforma Hedepy zahájila 4. září novou reklamní kampaň, jež poprvé zahrnuje i televize. Jejím cílem je oslovit lidi, kteří nad terapií přemýšlí, ale z různých důvodů se pro vyhledání vhodného odborníka stále nerozhodli. Rovněž vysvětluje, že nalezení psychoterapeuta, kterému mohou lidé důvěřovat, je i díky digitalizaci snadné. 

„Snažíme se ukázat, že terapie může být příjemná zkušenost a člověk v jejím průběhu nemusí opouštět prostředí, ve kterém se cítí bezpečně a komfortně, že to jde i online z obýváku. Zároveň informujeme o tom, že klientům dokážeme zajistit odborníka, který jim bude sedět i po lidské stránce,” popisuje kampaň Radek Šnajdr, CMO Hedepy.

Hlavním pilířem kampaně je reklamní spot, jehož ústředním motivem je vykreslení mladé ženy, herečky Natalie Golovchenko, v prostředí, ve kterém se cítí bezpečně a uvolněně – ve vlastním obývacím pokoji. Scéna je pak zasazena do situace, kdy si žena z domova volá se svou terapeutkou a zdůrazňuje, že právě díky osobě terapeutky, kterou si mohla předem pečlivě vybrat, nebyly její obavy z terapie naplněny. „Klíčové bylo v kampani správně odkomunikovat službu, tedy online terapii, tak, aby reflektovala potřebu cílové skupiny. Zároveň šlo o to propojit ji s pozitivní emocí, ukázat, že terapie může být příjemná zkušenost a že terapeut může být někdo, kdo je lidský a fajn. Velký důraz jsme kladli také na branding, který je pro mladou značku velmi důležitý. Naplnit všechny tyto ,metriky’ nám v procesu tvorby kampaně pomohly pretesty scriptu i výsledného spotu,“ vysvětluje Šnajdr. 

Kampaň poběží v televizi na stanici Prima, dále v outdooru v pražském metru, na internetu a sociálních sítích, zejména na Facebooku, Instagramu, TikToku a YouTube. Zapojeni budou i vybraní influenceři, součástí bude i reklamní spot v aplikaci Spotify.

Pod kreativou kampaně je podepsána YYY agency. Plánování a nákup médií zajistila agentura Mediaplus Prague. Na digitální produkci se podílely uLab a LCG New Media, na audiovizuální Bumerang.film.

Před zahájením kampaně Hedepy spustilo rovněž vlastní mobilní aplikaci, tzv. terapeuta do kapsy, dostupnou pro systémy Android a iOS. Jejím cílem je přístup k terapii ještě o něco zjednodušit a umožnit tak klientům připojit se k sezení kdykoliv a odkudkoliv.

-stk-