Start-up Lokni uvádí platformu pro digitální reklamu

čtvrtek, 14. září 2023, 10:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Start-up Lokni provozující síť stanic na filtrovanou vodu do vlastní lahve představuje svou platformu pro digitální reklamu – Lokni iCLV.

Zdroj: Lokni

Zdroj: Lokni

Start-up Lokni, jenž provozuje síť 66 stanic na filtrovanou vodu do vlastní lahve, představuje svou platformu pro digitální reklamu – Lokni iCLV. Nabídne plochu LCD displejů na automatech, které jsou umístěny v univerzitních kampusech a na kolejích vysokoškolských fakult. 

„Naše platforma Lokni iCLV dokáže přesně zacílit komunikaci značky díky možnosti výběru konkrétních fakult, kolejí a kampusů, kde zadavatel kampaň realizuje. To přináší maximálně efektivní oslovení dané cílové skupiny,“ vysvětluje Viktor Knapp, šéf marketingu Lokni, a dodává: „Lokni iCLV spravujeme na dálku a díky našemu jedinečnému systému tak klientům odpadají starosti s  instalací či výrobou reklamních nosičů. Jednoduše nám dodají data a my se postaráme o zbytek.“ 

LCD displeje platformy Lokni iCLV fungují v  nepřetržitém provozu a jejich umístění v  úrovni očí zaručuje, že každý uživatel automatu reklamu vždy vidí. „Efektivitu kampaní na naší platformě Lokni iCLV dále zvyšuje i čas, který každý uživatel u našich automatů během čepování filtrované vody do vlastní lahve stráví. Provozní statistiky potvrzují, že jde průměrně o čtyřicet vteřin,“ doplňuje Knapp.  

Firmy, které k  reklamě využívají Lokni iCLV, kofinancují nejen provoz sítě, ale kompletní pitný režim pro studenty. „Díky tomuto modelu můžeme vedle servisu zařízení poskytovat filtrovanou vodu do vlastní lahve studentům zcela zdarma. S takovou značkou má následně příjemce reklamního sdělení úplně jiný, mnohem pozitivnější vztah a účinnost reklamy se tak rapidně zvyšuje,“ říká Martin Václavík, zakladatel startupu Lokni. 

Součástí platformy Lokni iCLV je také mobilní aplikace Lokni, kterou denně používá přes 60  tisíc studentů. V  rámci této aplikace mohou zadavatelé využít reklamní banner, ale také interagovat s  uživateli či sbírat zpětnou vazbu v aplikaci. Systém správy platformy Lokni iCLV dokáže vyhodnotit počet zobrazení a prokliků. „V  již realizovaných kampaních dosahovala naše CTR nadprůměrných hodnot, a to přes 4 %. Jasně tak překonáváme výkon reklamy na sociálních sítích jako například Facebook nebo LinkedIN,“ uzavírá Knapp.

-stk-