B2B konference letos o rovnováze brandu a výkonu

pátek, 13. října 2023, 07:05 Aktuality, Marketing MediaGuru

Letošní druhý ročník B2B konference se bude týkat rovnováhy brandu a výkonu a jejích přínosů pro byznys.

Zdroj: Shuttestock

Zdroj: Shuttestock

Druhý ročník B2B konference se uskuteční 22. listopadu v pražském KC City na Pankráci. Jejím tématem je „Rovnováha brandu a výkonu přináší byznys“. 

Letošní B2B konference, jejímž hlavním organizátorem je Lukáš Smelík z platformy Vše o průmyslu, chce navázat na úspěch prvního ročníku, kterého se zúčastnilo přes 150 CEO a ředitelů obchodu a marketingu z předních B2B firem. Tento rok očekávají pořadatelé návštěvnost minimálně dvojnásobnou. „I proto jsme zvolili jedno z nejaktuálnějších témat, které B2B poměrně výrazně rozděluje,“ přibližuje Lucie Zitterbartová, jejíž agentura Lucky Citron akci spoluorganizuje. „Firmy tlačí na prodej, zatímco péče o značku zůstává na úrovni loga a klíčenek. Přitom je to brand, kdo dává obchodu jeho sílu,“ popisuje. 

Na konferenci vystoupí přední odborníci na obchod a branding. Zahraničním hostem bude Etienne Vaillard z francouzské společnosti Eleius, jenž představí nejlepší B2B kampaně ze světa a na příkladech ukáže výsledky úspěšných B2B firem na poli marketingu a obchodu. Na téma marketingu a leadershipu promluví Gudmund Semb z Mann+Hummel Group. Data o tom, co přináší B2B firmám rovnováha brandu a výkonu, představí Irma Macháčová z B-inside, Lucie Zitterbartová a Lukáš Smelík. O faktech, mýtech a realitě v B2B bude mluvit Pavel Hurych z Business Accelerator. Dále vystoupí například Karel Novotný z Brand Family, Jiří Horáček ze Škoda Digital, Jana Daniela Šabatová z House of Lobkowicz, Pavel Pouchlý z Court of Moravia, Dalibor Komárek z Iresoft či konzultantka Luďka Raimondová. Kromě přednášek a panelových diskusí akce nabídne i praktické workshopy a prostor pro individuální konzultace. Večer bude následovat networking.

Součástí letošního ročníku je i první soutěž pro B2B projekty realizované v období let 2022 a 2023. „V Česku dosud chyběla soutěž, která by ocenila vydání projekty v B2B odvětví,“ vysvětluje Pavel Marek, ředitel Marco BBN, jež soutěž zajišťuje. Možné je soutěžit ve třech kategoriích – marketingová kampaň roku, marketingový tým roku a osobnost B2B marketingu roku. Přihlášky a nominace se přijímají do 20. října prostřednictvím formuláře na webových stránkách www.b2bmarketing.cz. 

-stk-