Dm zapojila do barevné tvorby influencery z deseti zemí

neděle, 29. října 2023, 07:45 Aktuality, Reklama MediaGuru

Dm drogerie markt v rámci mezinárodního eventu vytvořila s umělci a influencery umělecká díla na plátně i na obličeji.

Z mezinárodního eventu Press Play For Colour, zdroj: Dm drogerie markt

Z mezinárodního eventu Press Play For Colour, zdroj: Dm drogerie markt

Společnost Dm drogerie markt uspořádala 12. října v Praze mezinárodní event Press Play For Colour, během něhož vytvářeli influenceři a umělci z deseti zemí, v nichž drogistický řetězec působí, umělecká díla, a to jak na plátně, tak na obličeji. Díky přenosu na sociálních sítích TikTok a Instagram bylo možné jej sledovat odkudkoliv. 

„Společnost Dm se tento rok snaží připomenout, že svět není jen černobílý. Nyní jsme spojili síly s mladými umělci a umělkyněmi. Ti mohou inspirovat nejen svou tvorbou, ale hlavně životními postoji, touhou vystoupit z davu, odvázat se a jednoduše se nebát přenést barvy nejen do svého života, ale také do kosmetické rutiny,“ říká manažer komunikace společnosti Jiří Peroutka.

Za Dm Česko se účastnily umělkyně Tereza Kovandová a beauty influencerka Natálie Hefnerová, které vedle barevného obrazu inspirovaného mořem a korály vytvořily i odvážný make-up look. Vše za použití barev a kosmetických produktů značek Essence, Catrice, S-he colour&style a Trend !t up

Event byl pojat jako interaktivní, jeho součástí bylo živé vysílání DmLive. Prostřednictvím přímého přenosu se sledující mohli seznámit s influencery a produkty. Zájemci mohli vše sledovat také na sociálních sítích Instagram a TikTok. Program doplnil také koncert skupiny Lake Malawi. Vrcholem večera pak bylo spuštění nových kanálů TikTok společnosti Dm v Bosně a Hercegovině, Bulharsku, Chorvatsku, Severní Makedonii, na Slovensku, ve Slovinsku a v Maďarsku. Český tiktokový profil má @dm_cesko má již přes 35 tisíc sledujících.

-stk-