Loterie Korunka spustí kampaň, podpoří výhru 50 mil. Kč

pátek, 13. října 2023, 09:55 Aktuality, Reklama MediaGuru

Loterie Korunka spustí od 16. října kampaň „Hrajte o Raketu“. Raketa symbolizuje výhru 50 milionů korun.

Zdroj: Tipsport

Zdroj: Tipsport

Loterie Korunka spustí od 16. října kampaň „Hrajte o Raketu“. Navazuje na ústřední claim Korunky „Povznášející výhry“, který zaznívá v brandové komunikaci loterie.

Klíčové sdělení kampaně je přidat na tiket hry „Dvacet za 20,- “ dalších deset korun a zkusit štěstí ve hře o padesát milionů. „Novou kampaní chceme podpořit celkovou znalost hry Korunka Dvacet za 20,- a upozornit na jednu z nejvyšších výher, o kterou si můžete v tuzemské loterii zahrát, dokonce dvakrát denně sedm dní v týdnu," říká Luboš Maxa z marketingu Korunky.

Vlastní kampaň tvoří sestřih původního hraného brandového spotu a nové animované části – letu Raketou, který výherce pomyslně vystřelí do vesmíru. Grafika je stylizovaná, kreslená a vychází ze symbolu Rakety, který nově rozšiřuje původní logotyp hry Dvacet za 20,-. Celý spot doprovází veselý voiceover, znovu v podání herce Tomáše Juřičky.

Kampaň je k vidění v televizi, outdooru, tisku a na internetu. 20vteřinový spot běží na všech celoplošných stanicích skupiny Nova a Media Clubu, na TV Prima je navíc k vidění v hlavních večerních časech sponzorský vzkaz. Pro online prostor a sociální sítě jsou připraveny spoty kratších stopáží..
Venkovní reklama míří zejména na velké plochy po celé republice, kampaň bude vidět v MHD nebo v příměstských vlacích v Čechách i na Moravě. V pražském metru se pak raketa objeví na digitálních CLV panelech. Mix doplňuje inzerce v celostátním a regionálním tisku.

Za nápadem, přípravou spotu a celkovým vizuálním pojetím kampaně stojí agentura BeefBrothers, s níž Loterie Korunka dlouhodobě spolupracuje. Samotná kampaň je načasována na období, kdy zájem o loterie začíná sezónně stoupat.

-mav-