Na český trh vstupují kuchyňské spotřebiče Cuisinart

středa, 4. října 2023, 07:20 Aktuality, Marketing MediaGuru

Na český a slovenský trh přichází prémiová značka kuchyňských spotřebičů Cuisinart. Tváří se stává šéfkuchař Marek Fichtner.

Zdroj: BaSys CS

Zdroj: BaSys CS

Do České republiky a na Slovensko přichází prémiová americká značka kuchyňských spotřebičů Cuisinart s 50letou tradicí. Jejich distribuci získala česká pobočka společnosti BaSys CS, která se v rámci svých dvou divizí specializuje na vybrané značky špičkové spotřebitelské i profesionální audiotechniky a domácích spotřebičů. Tváří značky se stává český šéfkuchař Marek Fichtner, rezident Bocuse d’Or Czech a šéfkuchař restaurace Červený Jelen. 

Cuisinart byla poprvé představena na výstavě National Housewares Exposition v Chicagu před 50 lety. Fyzik s titulem z MIT Carl Sontheimer pod ní tehdy uvedl kuchyňského robota. V průběhu dalších let poté značka postupně přidala kompletní sortiment kuchyňských spotřebičů a dalších výrobků s důrazem na zdravé stravování. Jedním z příkladů tohoto trendu je multifunkční stolní trouba, která vedle všech tradičních funkcí vaření funguje i jako horkovzdušná fritéza bez použití oleje nebo jako parní hrnec.

Na tuzemském trhu bude Cuisinart zastupovat společnost BaSys CS, jejíž tým byl před začátkem distribuce vyškolen v novém sídle pařížské firmy BaByliss, pod kterou značka spadá. 

„Již nyní najdou zákazníci produkty Cuisinart na e-shopech prodejců Mall.cz, Onlineshop.cz, Datart a Planeo. Vzhledem k prémiovému segmentu, kam Cuisinart jednoznačně patří, budeme prodejní kanály dále rozšiřovat, a to nejen do retailu, ale také například do kuchyňských studií. Portfolio Cuisinart pro evropský trh je jasně definováno a čítá přibližně 50 produktů. V České republice a na Slovensku plánujeme nabízet vše, co značka v Evropě nabízí a veškeré produkty budeme mít pro prodejce skladem. Na konkrétní vybrané produkty budeme zaměřovat speciální marketingové aktivity a kampaně,“ komentuje Martin Pitoňák, produktový manažer BaSys CS.

Sortiment produktů Cuisinart je rozdělen do pěti produktových řad: snídaně, příprava jídla, vaření, bezdrátové výrobky a ostatní speciální spotřebiče, kam patří například výrobníky zmrzliny, jogurtů a sorbetů.

V rámci propagace vzniknou ve spolupráci s Markem Fichtnerem recepty, fotky a videa budou postupně zveřejňovány prostřednictvím digitálních formátů na sociálních sítích Basys Home & Kitchen a dalších kanálech. Spolupráce Marka Fichtnera s Cuisinart navazuje na propojení značky s mnohaletým ambasadorem, francouzským kuchařem Paulem Bocusem, zakladatelem světové kuchařské soutěže Bocuse d'Or, a s jeho globální sítí kulinářských institutů.

V souvislosti s uvedením značky Cuisinart na český a slovenský trh byly vytvořeny lokální webové stránky Basyshomeandkitchen.cz, které nabídnou informace o všech produktech dostupných na obou trzích, zákaznickou podporu, recepty včetně těch od Marka Fichtnera a odkazy na všechny aktuální prodejce.

-stk-