Skupina Prima vstupuje do sdružení vydavatelů CPEx

pátek, 20. října 2023, 07:15 Aktuality, TV, Internet & Mobil MediaGuru

Do sdružení Czech Publisher Exchange vstupuje Prima prostřednictvím svých mediálních zastoupení – Media Clubu a Impression Media.

Zdroj: Prima

Zdroj: Prima

Czech Publisher Exchange (CPEx) se rozrůstá o mediální skupinu Prima. Do sdružení vydavatelů vstoupí skupina Prima formálně skrze svá mediální zastoupení, tedy firmy Media Club a Impression Media. Pro CPEx to znamená přírůstek jednoho z nejvýznamnějších českých vydavatelů.

CPEx je sdružení předních českých vydavatelů online médií (Mafra, Czech News Center, Economia, Vltava Labe Media). Inzerentům od roku 2013 zpřístupňuje reklamní plochy pomocí technologie RTB. Má ve svém portfoliu okolo 200 členských a partnerských webů, na něž zavítá 85 procent internetových uživatelů. „CPEx sdružuje čtyři z deseti nejvýznamnějších českých vydavatelů, díky Primě teď posílíme o dalšího významného hráče,“ popisuje Lukáš Šmol, výkonný ředitel CPExu.

„Těší nás, že jsme se stali součástí zavedeného sdružení CPEx, které na trhu funguje již deset let. Směřujeme na pozici lídra v oblasti online reklamy, proto jsme rozšířili naši skupinu o Impression Media, zavedli crossplatformní měření, které propojuje televizní obsah s online reklamou, a přinášíme další inovace na poli programatické reklamy, jako je například Connected TV. Věříme, že díky partnerství s CPEx se posuneme zase o krok dál,“ říká Vladimír Pořízek, komerční ředitel skupiny Prima.

Obchodní zastoupení Primě zajišťuje jednak společnost Media Club, která má v současné době na starosti na čtyři desítky médií. Dále je Prima zastupována společností Impression Media, která funguje na trhu od roku 2004 a nabízí reklamním zadavatelům inzertní potenciál více než 120 českých serverů. 

CPEx dále aktuálně pracuje na projektu Czech Ad ID, který je součástí přípravy na zrušení cookies třetích stran. Czech Ad ID je společným projektem sdružení CPEx a společnosti Seznam. Jeho cílem je vytvořit standard reklamního cílení a identity na českém online trhu. Vydavatelé díky tomu budou moci monetizovat svůj prostor a nabízet cílení bez ztráty kontroly nad svými daty, bez využití cookies třetích stran a s ohledem na soukromí uživatele (ID je vytvořeno pouze se souhlasem uživatele).

-stk-