Travelking spouští zimní kampaň TravelBomby

úterý, 31. října 2023, 07:10 Aktuality, Reklama MediaGuru

Prodejce cestovatelských balíčků Travelking přichází se zimní kampaní TravelBomby.

Zdroj: FB Travelking

Zdroj: FB Travelking

Travelking, prodejce cestovatelských balíčků v Česku, na Slovensku a v Maďarsku, startuje zimní kampaň TravelBomby, jež poběží první dva listopadové týdny. Cílem je motivovat zákazníky výraznou slevou k včasnému nákupu různorodých pobytů a zvýšit povědomí o značce Travelking.

„Zatímco v dřívějších TravelBombách pro nás byla primárním kritériem cena pobytu, nyní jsme se zaměřili jen na ty nejatraktivnější nabídky celkově. Do kampaně jsou tedy zařazeny nejprodávanější hotely za velmi zajímavou cenu. I tentokrát platí, že máme pouze omezený počet pobytů s touto slevou. Jakmile se vyprodají, kampaň pro daný hotel končí a pokračuje se standardní cenou,“ vysvětluje hlavní změnu oproti předchozím rokům marketingový ředitel Travelkingu Štěpán Pospíšilík. 

Zatímco v posledních TravelBombách bylo zapojených tisíc zlevněných pobytů, tentokrát jde pouze o 300 nabídek. „Užší výběr jsme udělali záměrně. Opravdu každá z nabídek stojí za to,“ doplňuje Pospíšilík.

Kromě prodejního rozměru je cílem také zvýšit povědomí o komplexní nabídce Travelkingu. „Ačkoliv jsme vyrostli na výkonnostních formátech, snažíme se v poslední době klást důraz i na brand marketing jako takový. Chceme, aby lidé Travelking znali, měli rádi a pravidelně se k nám vraceli,“ přibližuje Pospíšilík. 

Kampaň poběží ve všech zemích, kde má Travelking pobočky, tedy v Česku, na Slovensku, v Maďarsku a Polsku. Komunikována bude v rámci vlastních kanálů Travelkingu skrze PPC, sociální sítě (Facebook, Instagram) a newsletter. Kromě toho se do kampaně zapojí také několik influencerů, s nimiž v tomto roce Travelking zahájil spolupráci.

-stk-