Masarykova univerzita ukazuje studium jako pozitivní výzvu

pátek, 10. listopadu 2023, 14:35 Aktuality, Reklama MediaGuru

Uchazeče o studium láká Masarykova univerzita imageovou kampaní s podtitulem #munichallenge.

Klíčový vizuál ke kampani #munichallenge, zdroj: Masarykova univerzita

Klíčový vizuál ke kampani #munichallenge, zdroj: Masarykova univerzita

Masarykova univerzita (MUNI) odstartovala dlouhodobou náborovou kampaň, s níž láká zájemce o studium. Její součástí je imageový spot a online i offline komunikace s podtitulem #munichallenge. Kampaň potrvá až do června, kdy začnou zápisy nově přijatých studentů.

Kampaň staví na dvouminutovém videu, v němž přibližuje uchazečům i veřejnosti širokou škálu univerzitních aktivit v oblasti vzdělávání, výzkumu i společenské role. „Ambicí spotu je vystihnout ducha a podstatu Masarykovy univerzity. Ukázat ji jako moderní instituci a otevřený prostor pro příběh, který můžeme tvořit my všichni,” doplňuje Tomáš Kudela, vedoucí Odboru vnějších vztahů a marketingu Rektorátu Masarykovy univerzity. Při tvorbě videa kladl marketingový tým důraz na autentičnost a reálné prostředí fakult a dalších pracovišť. Ve snímku účinkuje přes 60 vědců, pedagogů i studentů MUNI.

Celý spot je tak postavený na množství událostí, které se odehrávají okamžik za okamžikem a mohou se současně prolnout v jednom pomyslném dni. Při jeho tvorbě spolupracovala univerzita s pražským studiem Družina. „Najít vhodný klíč a zkratku, jak široké téma univerzity uchopit a dostat do dvouminutového videa, bylo relativně náročné. Navíc jsme chtěli do spotu dostat i příběh, který představí univerzitní prostředí jako prostor pro navazování mezilidských vztahů,“ vysvětluje režisér Jakub Forman, jenž usiloval o dynamický audiovizuální styl s rychlým střídáním záběrů.

Zatímco spot bude univerzita prezentovat dlouhodobě, na uchazeče zacílí především kampaní #munichallenge. Kreativní koncept z dílny agentury Media Age představuje studium jako pozitivní výzvu, kterou stojí za to přijmout. Hlavní sdělení reprezentuje sebevědomí, úroveň, kvalitu a prestiž a současně vysvětluje, že studium na Masarykově univerzitě bude pro uchazeče tím nejlepším vkladem do jejich budoucnosti. „Důležitou linkou kampaně je také podporující role univerzity. Vnímáme ji tak, že budou-li uchazeči opravdu chtít, lidé na univerzitě jsou jim připraveni pomáhat a doprovodit je na jejich cestě k úspěchu,“ uzavírá Tomáš Kudela.

Kampaň #munichallenge se propisuje do všech uchazečských aktivit univerzity, do sociálních sítí, online reklamy, ale také do všech akcí zaměřených na uchazeče.

-stk-