Miele do kampaně zapojuje známé tváře i fanoušky

úterý, 28. listopadu 2023, 06:25 Aktuality, Reklama MediaGuru

Miele se v nové kampani „Mám Miele“ spojuje s Liborem Boučkem, Zdeňkem Pohlreichem, Kristínou Nemčkovou nebo Ester Ledeckou.

Ukázka kampaně „Mám Miele“, zdroj: Miele

Ukázka kampaně „Mám Miele“, zdroj: Miele

Miele, výrobce prémiových přístrojů pro domácnost i profesionální provozy, startuje novou kampaň s názvem „Mám Miele“. Jejím cílem je ukázat, proč si zákazníci vybírají značku Miele a jaké jsou její hlavní benefity.

„Kampaň se zaměřuje na silné prodejní argumenty, které odlišují značku Miele od konkurence a které si s Miele zákazníci nejčastěji spojují. Mezi ně patří kvalita, moderní technologie i unikátní funkce přístrojů, udržitelnost v podobě testování přístrojů na životnost 20 let nebo špičková zákaznická péče a široká nabídka originálního příslušenství,“ říká Josef Jelínek, CEO Miele ČR a SR.

Do kampaně se zapojily známé osobnosti, které zároveň používají produkty Miele, mezi nimi například šéfkuchař a podnikatel Zdeněk Pohlreich, nejmladší vítězka klání MasterChef Kristína Nemčková, lyžařka a snowboardistka Ester Ledecká, herečka Jitka Schneiderová, modelka a influencerka Jitka Nováčková nebo moderátor Libor Bouček. 

Součástí kampaně byla i aktivační soutěž na sociálních sítích, ve které se zákazníci svěřovali s důvody, proč mít Miele. Vybraní ambasadoři z jejich řad pak v kampani doplní známé tváře. 

Kampaň se objevuje v printu, na internetu a sociálních sítích, doplňují ji PR aktivity. Podepsána je pod ní agentura KPA ONE.

-stk-