Natoo chce lákat cestující se zájmem o zdravou stravu

čtvrtek, 30. listopadu 2023, 20:05 Aktuality, Marketing, Retail MediaGuru

Nový gastro koncept Natoo vstoupil na český trh. Cílí na lidi, kteří chtějí jíst zdravě.

Zdroj: Natoo / Lagardère Travel Retail

Zdroj: Natoo / Lagardère Travel Retail

Společnost Lagardère Travel Retail na český trh přinesla nový gastro koncept. Původně německá značka Natoo cílí s claimem „Healthy all the way“ („Zdravý po celou cestu“) především na cestující, kteří se chtějí najíst zdravě a pestře. První dvě pobočky se nachází v Praze – na Letišti Václava Havla a na Hlavním nádraží. Do budoucna se chce rozšířit minimálně na tři pobočky, přičemž se nebrání ani lokalitám mimo Prahu či dopravní uzly. 

Natoo svým zákazníkům nabízí zdravé občerstvení, například bowls, wrapy, sendviče i saláty, z nápojů infuzované vody, domácí ledové čaje, džusy a smoothies či bio fairtrade kávu Lavazza. K filosofii značky patří omezení produktů, které mají negativním dopady na životní prostředí, jako jsou například avokáda. Naopak používá co nejvíce lokálních surovin a produktů českých dodavatelů všude, kde je to možné. Spolupracuje například se značkami, jako je F.H.Prager, pivovar Proud, Lifefood, Mixit, Biopekárna Zemanka a další. Svou nabídkou chce oslovit i vegany a vegetariány. 

Interiér bistra pracuje s motivy přírody. Například na Hlavním nádraží, kde je i dětský koutek, odkazuje strop i stěny na strukturu dřeva. Vybavení je ze světlého dřeva. Stínítka na světelné závěsné systémy jsou vyrobena českou firmou Plastenco design speciální technologií 3D tisku z recyklovaného plastu. Na jejich návrhu se podíleli také studenti architektury ČVUT. 

Vstup nové značky je podpořen i marketingově. „Kromě klasických POS materiálů využíváme také Instagram a spolupráci s influencery. Pravidelně vymýšlíme sezónní akce a sledujeme prodeje jednotlivých pokrmů, abychom mohli včas reagovat a nabídku případně obměnit dle preferencí zákazníka. Také pravidelně monitorujeme zpětnou vazbu od zákazníků, a to buď přímo na prodejně, nebo díky recenzím na Google Maps či na sociálních sítích,“ přibližuje Kamila Jíra, manažerka marketingu společnosti Lagardère Travel Retail.

-stk-