Orea láká podzimní kampaní na „Oreagování“

pátek, 10. listopadu 2023, 10:20 Aktuality, Reklama MediaGuru

Hotelová síť Orea chce podzimní kampaní s názvem „Oreagování“ inspirovat k útěku od každodenního shonu.

Z podzimní kampaně hotelové sítě Orea Hotels & Resorts, zdroj: Orea Hotels & Resorts

Z podzimní kampaně hotelové sítě Orea Hotels & Resorts, zdroj: Orea Hotels & Resorts

Tuzemská hotelová síť Orea Hotels & Resorts startuje podzimní kampaň s názvem „Oreagování“. Komunikuje v ní občasnou potřebu lidí utéct od každodenních povinností a odreagovat se. 

„Hlavním cílem celé kampaně je ukázat, že Orea není jen hotel. Je to místo, kde necháváme starosti za hlavou a máme radost z toho být s partnerem či s kolegy. To bylo i zadáním k vybraným agenturám pro vytvoření akviziční kampaně, která Orea představí jako produkt pro více zážitků. Zadání nejlépe splnila agentura Triad Prague, a to s kreativním konceptem ‚Oreagování’,“ říká marketingová manažerka Orea Hotels & Resorts Eva Beránková, která zároveň dodává, že produkční části se ujala společnost Silencio s režisérem Oliverem Beaujardem.

Kampaň si hraje se slovní hříčkou inspirovanou slovem odreagování.„Oreagování je v první řadě chytrá copywriterská hříčka, která jasně nese sdělení, že někdy je třeba umět vypnout a uvolnit se. Zejména po náročném období. V druhém plánu si myslíme, že má potenciál stát se zapamatovatelnou brandovou ‚catchphrase’, jasně spojenou s hotely Orea a zážitky kolem nich. Navíc nám tahle idea skvěle sedla do nosného vizuálního principu děleného obrazu, který značka používala již v předchozí komunikaci,“ dodává Michal Pivarči, kreativní ředitel pražského Triadu. 

Postupně budou v rámci celého konceptu představeny různé exekuce, které reagují na životní situace – osobní i firemní –, jež si následně zasloužený odpočinek žádají. Patří mezi ně například dokončená přestavba bytu či náročný pracovní výkon.

V rámci kampaně se využívá široká škála reklamních formátů. „Primárně jde o kombinaci online kanálů, rádiových spotů či zapojení influencerů. Již tradičně nechybí ani videospoty a grafické vizuály, v rámci kterých se stále držíme našich půlených konceptů. Tentokrát jsme šli poněkud vtipnější cestou, kdy na jedné straně představujeme situaci před Oreagováním a na druhé tu v průběhu Oreagování. Promítat je budeme i přímo na hotelech, jsme tak zvědaví, jaké budou reakce našich hostů,“ dodává ředitel digitalizace Orea Hotels & Resorts Tomáš Holan. Součástí kampaně jsou i doplňkové PR aktivity. 

-stk-