T-Mobile ve vánoční kampani ukazuje sílu spojení

úterý, 7. listopadu 2023, 06:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

T-Mobile startuje svou vánoční kampaň s heslem „To opravdu důležité nás spojuje nejvíc“.

Zdroj: Repro YT T-Mobile CZ

Zdroj: Repro YT T-Mobile CZ

T-Mobile uvádí svou letošní vánoční kampaň. Stejně jako v předchozích letech se jedná o mezinárodní kampaň společnosti Deutsche Telekom představenou v deseti evropských zemích operátora. K vidění bude od 6. listopadu do 31. prosince v televizi a na sociálních sítích. Natáčení spotu probíhalo v České republice. 

Kampaň s heslem „To opravdu důležité nás spojuje nejvíc“, kterou vytvořila bratislavská agentura MUW Saatchi & Saatchi, podporuje větší mezilidskou blízkost odlehčeným a hravým způsobem. Reklamní spot je hudebně doprovázen moderním zpracováním klasické vánoční koledy „Ach, jedličko“ (v originále „Oh Tanennbaum“). Upravený text písně odráží emocionální rozpoložení hlavní postavy – mladého muže, který je zasypán zvídavými otázkami příbuzných, dokud ho nezachrání jeho babička a zeptá se na tu jedinou otázku, na které skutečně záleží.

„V podobné situaci byl asi každý z nás. Vánoční svátky trávíme s rodinou, ale společné chvíle nemusejí vždy probíhat podle našich představ. Na sebe i na své blízké často klademe vysoké nároky a zvídavými otázkami je můžeme dostat do nepříjemné situace a pokazit sváteční náladu. Proto jsme se v kampani ‚To opravdu důležité nás spojuje nejvíc‘ rozhodli ukázat, jakou sílu může mít zdánlivě banální otázka ‚Jsi šťastný?‘. Propojování lidí je podstatou našeho businessu, ale skutečné mezilidské vztahy jsou to, na čem nejvíce záleží,“ dodává Ladislav Báča, ředitel značky a marketingové komunikace T-Mobile. 

Jedná se také o první mezinárodní kampaň pod novým claimem společnosti Deutsche Telekom „Connecting your world“. Slovo spojení odkazuje k interakci mezi lidmi, stejně jako k technologické kategorii, u níž záleží na kvalitě a spolehlivosti. Vaše odkazuje ke všemu, co k „vám“ náleží a co vytváří „váš svět plný možností“. Svět vyjadřuje v pojetí Deutsche Telekom mimo jiné ambici společnosti stát se globálním lídrem v oblasti telekomunikačních služeb.

Pod českou adaptací kampaně jsou podepsány kreativní Team Ticino WPP a agentury Proboston Creative. Produkci zajistila společnost Armada Films. Režie se ujal Adam Hashemi. Hudbu složil Viktor Hazard, český text napsal Tomáš Belko. Autorkou fotografií je Alžběta Jungrová. Mediální plánování a nákup médií má na starosti EssenceMediacom Praha.

-stk-