Agentura Adison získala několik nových klientů

pátek, 15. prosince 2023, 07:00 Aktuality, PR MediaGuru

Adison rozšiřuje portfolio svých klientů. Nově mezi ně patří Fingood, Business Leaders Forum, ISS Facility Services či Unie orchestrálních hudebníků ČR.

Ilustrační foto, zdroj: Shutterstock

Ilustrační foto, zdroj: Shutterstock

Agentura Adison získala v letošním roce nové klienty. Nově se mezi ně řadí Fingood, Business Leaders Forum, ISS Facility Services, Unie orchestrálních hudebníků ČR nebo Gordon Design. Zpracovává pro ně komunikační strategie, stará se o dlouhodobou komunikaci s médii i na online platformách, ale také produkuje obsah a realizuje kampaně. Pro Velux nově spravuje sociální sítě, skupině LABS1503 pomáhá se strategií jejích značek.

Velká část nových zakázek agentury je přímo zaměřená na správu sociálních sítí a tvorbu kreativního obsahu nebo tyto činnosti obsahuje, až už se jedná o texty, vizuály, nebo video. Pro některé klienty řeší agentura také podporu osobních značek lidí z vedení.

„Z našich nových spoluprací je vidět, že na českém trhu roste hlad po moderním PR. Dostáváme poptávky po komunikaci, která bude chytře budovat vztahy s médii, ale také se prolne do dalších kanálů pro maximální efektivitu. Obzvlášť pozitivně hodnotím zájem ze strany B2B firem,“ říká Tomáš Fridrich, jeden z majitelů Adisonu.

Právě rostoucí chuť „firem, které prodávají firmám“, pustit se ve větší míře do komunikace a posilování reputace považuje agentura za jeden ze sílících trendů, které dnes český komunikační trh ovlivňují. Předvídá, že v následujících letech se situace nezmění, a tomu také přizpůsobuje své plány, aby B2B firmám dokázala poskytovat nejlepší možnou komunikační péči.

Agentura se však ani nadále nezaměřuje pouze na tento či jiné tržní segmenty, ale je oborově rozkročená, jak je vidět i na jejích nových klientech z oblastí, jako jsou investice, facility management nebo high‑end interiérový design. „Někoho to možná překvapí, ale těch synergií a mezioborových inspirací nám tento přístup přináší opravdu mnoho,“ vysvětluje Hana Křenková, ředitelka agentury.

Na práci pro dosavadní i nové klienty se podílí Šárka Kiršnerová a Tomáš Kofroň. Kiršnerová přišla letos do Adisonu na pozici account manažerky z agentury McCann, kde se v minulosti mj. starala o kampaně pro Vodafone, zkušenosti má i z kulturní sféry. Kofroň má zkušenosti především z oblasti financí, dříve působil jako tiskový mluvčí ČMSS nebo Raiffeisenbank, pracoval však také jako novinář.

-stk-