CK Blue Style vánoční kampaní děkuje za uplynulou sezónu

pátek, 8. prosince 2023, 14:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Cestovní kancelář Blue Style chce svou vánoční kampaní především poděkovat svým klientům za uplynulou sezónu.

Zdroj: CK Blue Style

Zdroj: CK Blue Style

Cestovní kancelář Blue Style startuje vánoční kampaň, jejímž ústředním prvkem je nový reklamní spot. Jeho hlavním cílem je poděkování klientům za uplynulou sezónu. Vánoční kampaň navazuje na dlouhodobý brand koncept „Miluji“, který firma spustila před dvěma lety a jehož ústřední postavou je Amor, jakožto nositel základních hodnot značky.  

„Nový vánoční spot s Amorem spouštíme jako speciální poděkování všem našim klientům, kteří s námi v uplynulé sezóně vycestovali na dovolenou a jejich přízně si velmi vážíme. Zároveň bychom jim touto cestou rádi vzkázali, že už se těšíme na novou sezónu, ve které jim budeme moci opět přinášet mnoho nových cestovatelských zážitků,“ komentuje Zbyněk Janyška, marketingový ředitel CK Blue Style.

Postava Amora se v novém reklamním spotu poprvé ukáže v poněkud jiné roli, kdy se z prosluněné písečné pláže přesune do prostředí rodinného krbu, vánočního stromečku, dárků a všeobecné domácí pohody. Oblečen v pohodlném oblečení, křídla i hlavní obsah sdělení mu ale nadále zůstávají – emocionální vztah k dovolené prostřednictvím jednoduchého sloganu „Dárky miluji“. 

Reklama bude k vidění v televizi a na internetu, kde navíc poběží čtyři volné  adaptace, v nichž bude Amor představen v dalších vánočních situacích. Ty připomenou včasnou rezervaci dovolené, aby i ten příští rok byl plný klidu, pohody a lásky.

Na přípravě kampaně se kromě interního marketingového týmu CK Blue Style, který stál i za vznikem prvotního konceptu „Miluji“, kreativně opět ujala reklamní agentura Safranada v čele s textařem a zpěvákem skupiny J.A.R. Otou Klempířem.

-stk-