BrightVibe mění identitu, rozšiřuje produktové portfolio

pátek, 26. ledna 2024, 14:20 Aktuality, Marketing, Reklama MediaGuru

BrightVibe dosáhla za první rok existence dvojnásobku plánovaného obratu. Nyní mění svou vizuální identitu a přichází s novými produkty. 

Agentura BrightVibe mění svou vizuální identitu, zdroj: BrightVibe.

Agentura BrightVibe mění svou vizuální identitu, zdroj: BrightVibe.

Designová agentura BrightVibe, za kterou stojí český softwarový dům eMan, zakončila první roku od svého založení s dvojnásobkem plánovaného obratu. Zároveň přichází s novou vizuální identitou, rozšiřuje produktové portfolio. Reaguje tak zároveň i na rychle měnící se trh a jeho poptávku. V roce 2024 plánují další růst, a to i prostřednictvím zahraniční pobočky v Houstonu.  

„Máme za sebou první rok a můžeme říct, že BrightVibe se daří. Za uplynulý rok jsme na dvojnásobku plánovaného obratu, což předčilo naše plány. Je to pro nás jasný signál, že v čele agentury máme ty správné odborníky, kteří se na velmi konkurenčním trhu umí prosadit,“ komentuje Tomáš Čermák z českého softwarového domu eMan, jehož je značka BrightVibe součástí.

Pro nadcházející rok představil tým BrightVibe nové produkty a rozšířil své služby. Kromě stávající ideové fáze, kdy klientům pomáhá jasně definovat směr a koncept nového digitálního produktu, a samotné designové fáze, přibudou do portfolia další dvě služby. „Řada klientů u nás hledala pomoc i s brandingem své značky a my se rozhodli jim jít naproti. Jsme schopni firmám navrhnout vizuální identitu s přesahem do brandové strategie. Druhou službou je UX review, v rámci které jsme schopni udělat audit již hotového produktu, ať webu či aplikace, a navrhnout doporučení na zlepšení. Ty pak samozřejmě i pro klienta realizovat,“ přiblížil Ondřej Straka, Head of design a spoluzakladatel společnosti BrightVibe.

Agentura se zároveň rozhodla pro změnu vizuální identity, která má lépe reflektovat nejen vývoj značky, ale i nové cíle a hodnoty. Název zůstává stejný. V neposlední řadě se chce BrightVibe své služby nabízet i v zahraničí, konkrétně na americkém trhu, kde má eMan svou pobočku v Houstonu.

-stk-