Makro uvádí síť maloobchodních prodejen Bonveno

čtvrtek, 11. ledna 2024, 07:05 Aktuality, Retail MediaGuru

Makro přichází s novou vlastní sítí sousedských prodejen Bonveno. Představuje koncept pohodlného, čerstvého a rychlého nákupu. 

Makro chce mít do konce roku přibližně 20 prodejen značky  Bonveno, zdroj: Makro

Makro chce mít do konce roku přibližně 20 prodejen značky Bonveno, zdroj: Makro

Společnost Makro Convenience Czechia, jejímiž společníky jsou Makro ČR a skupina Metro, uvádí na trh síť sousedských prodejen Bonveno. Chce s ní nabídnout koncept pohodlného, čerstvého a zároveň rychlého nákupu. 

„Každému z nás někdy zbývá příliš málo času na to, aby si pečlivě naplánoval větší nákup a v klidu obstaral všechny položky. Bonveno chce lidem výrazně zpříjemnit i nakupování ‚za rohem‘, při němž lidé potřebují rychle, ale kvalitně zahnat hlad nebo na poslední chvíli sehnat vše potřebné do domácnosti,“ říká Karel Bárek, generální manažer sítě Bonveno Česká republika. V pilotním provozu se loni otevřely první čtyři prodejny Bonveno v Praze.

Od večerek a dalších malých prodejen se provozovny Bonveno podle Bárka odlišuje moderním designem a zákaznickým servisem, a především nabídkou. Sortiment potravinářskéhonepotravinářského zboží zahrnuje čerstvé pečivo, ovoce a zeleninu, hotová jídla, lahůdky, nápoje či drogerii, ale také občerstvení, jako jsou například hot dogy, čerstvé bagety a sendviče nebo kvalitní čerstvá káva. „První zpětná vazba našich zákazníků ukazuje, že se jim naše prodejny líbí a začínají se pravidelně vracet. Po cestě do práce seženou kvalitní snídani, odpoledne a večer u nás jednoduše naplní své ledničky. Také zahraniční návštěvníci České republiky oceňují čerstvé a rychlé občerstvení v turistických místech za dobré ceny,“ doplňuje Bárek.

První čtyři prodejny Bonveno byly v pilotním režimu otevřeny loni v Praze, první se objevila na pražském Andělu v létě. Do konce letošního roku jich chce mít Makro přibližně dvacet, přičemž expanze má pokračovat i v následujících letech. „Počítáme s tím, že se koncept pohodlného sousedského nakupování rozšíří z Prahy do všech regionů České republiky,“ prozrazuje Jiří Nehasil, generální ředitel velkoobchodu Makro ČR, s tím, že Bonveno spravuje společně s mateřskou společností Metro. „Koncept se v tuto chvíli v rozvíjí v několika státech Evropy. Pro Makro ČR síť Bonveno představuje další prodejní kanál v segmentu maloobchodu, který považujeme za jeden z klíčových pilířů našeho podnikání,“ dodává. 

-stk-