Online obchod Kytary.cz spustil nový e-shop

čtvrtek, 25. ledna 2024, 13:25 Aktuality, Internet & Mobil MediaGuru

Kytary.cz vybudovaly nový online obchod znovu na zelené louce, má novou infrastrukturu, funkce i design.

Zdroj: Kytary.cz

Zdroj: Kytary.cz

Prodejce hudebních nástrojů Kytary.cz spustil nový e-shop. Online obchod má zcela novou informační architekturu, od základu přepracované funkce a celý web je postavený na novém designovém systému. Ten dostal název Randy podle kytaristy Ozzy Osbourna Randyho Rhoadse.

K novinkám patří rychlejší srovnávání, deset nejprodávanějších výrobků v každém oddělení, větší fotografie zboží, ale i řazení do přehlednějších celků. Zavádí se také on-line poradna s odborníky nebo hudební obsah se zábavnými i poučnými články. Vývojový tým pamatoval na sekci odpovědí na často kladené dotazy. Pro začátečníky je připraven slovníček hudebních pojmů.

„Za změnami je spousta mravenčí práce. Základem je kvalitní filtrování. Aby všechny filtry fungovaly co nejlépe, napěchovali jsme jejich algoritmy stovkami informací. Takže zákazníci mnohem rychleji najdou to, co zrovna potřebují. K tomu jim pomůže i nová horizontální navigace,“ popisuje Vladimír Myslík, který je společně s Janem Pilsem majitelem Kytary.cz.

Kytary.cz vybudovaly nový online obchod znovu na zelené louce. „Web jsme tvořili primárně tak, aby zjednodušil cestu a zvýšil pohodlí začínajícím muzikantů, kteří potřebují s nástrojem poradit. I proto klademe větší důraz na srovnání, rady, diskuse a hodnocení ostatních hudebníků z komunity. Zároveň přidáváme pokročilé filtrační funkce, aby muzikant profesionál, který přesně ví, co chce, hned našel, co hledá a dostal lepší a detailnější informace o produktech,“ popisuje jeden z tvůrců nového e-shopu Jiří Budínský, vedoucí IT oddělení Kytary.cz.

Novinkou je podle něj i možnost ukládat si zboží a následně ho sdílet s rodinou nebo přáteli. „Z uživatelského výzkumu a analýzy dat jsme zjistili, že naši zákazníci hodně využívají nákupní košík jako svůj seznam produktů, které by si rádi koupili v budoucnu. Navíc to byla nejčastěji zmiňovaná funkce, kterou by od nového e-shopu očekávali, protože jsou na to zvyklí z jiných e-shopů,“ vysvětluje Budínský.

Proměnou prošla i sekce recenzí. Vzhledem k tomu, že je e-shop Kytary.cz dostupný ve dvanácti zemích, zobrazí se návštěvníkům webu všechna hodnocení napříč e-shopy ostatních států. Cizojazyčné texty jsou přitom rovnou překládány do jazyka zákazníka. „Protože sami hojně nakupujeme online, chápeme důležitost kvalitních a rozsáhlých recenzí. Ty naše nově obsahují i hodnocení nakupujících ze čtyř srovnávačů. Nově nabízíme uživatelům přidat k recenzím fotky a videa zakoupených produktů,“ vyjmenovává UX designér e-shopu Alexandr Pánek.

Kytary.cz je v tuzemsku největším e-commerce hráčem ve svém oboru. E-shop ve velkém nakopla i pandemie koronaviru, když předloni vyrostl v tržbách přes hranici jedné miliardy.

-mav-