Portu v kampani ukazuje jednodušší svět investic

pondělí, 15. ledna 2024, 13:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Online investiční platforma Portu spustila první kampaň ve spolupráci s agenturou Leo Burnett. 

Klíčový vizuál k nové kampani Portu, zdroj: Portu

Klíčový vizuál k nové kampani Portu, zdroj: Portu

Portu, online investiční platforma, startuje novou kampaň, v níž ukazuje, jak díky chytré automatizaci zjednoduše svým zákazníkům složitý svět investic. Jedná se o první kampaň, jež vznikla ve spolupráci s agenturou Leo Burnett z Publicis Groupe

Pro potřeby kampaně vznikly 3D vizuální světy, které vychází přímo z loga značky a fungují jako její dlouhodobý distinktivní asset. Cílem komunikace je rozšířit povědomí o značce, jejich službách a zasáhnout víc potenciálních zákazníků. Kampaň běží na internetu, v rádiu a také na venkovních plochách včetně těch digitálních. 

 

„Strategie, kterou jsme klientovi připravili stojí na několika stěžejních pilířích – výrazném brandingu, jasné propozici a kreativním řešení připraveném na míru mediální strategii,“ říká Tomáš Preněk, Head of Strategy Publicis Groupe.  

Kromě kreativy zajišťuje skupina pro značku v rámci modelu Power of One také plánování a nákup médií.

-stk-