Radegast se mění na ležák a vrací v nové verzi svůj spot

středa, 31. ledna 2024, 10:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Podívej se mu znovu do očí, vyzývá Radegast a mění Ratar z výčepního speciálu na ležák.

Z kampaně značky Radegast, zdroj: Plzeňský Prazdroj

Z kampaně značky Radegast, zdroj: Plzeňský Prazdroj

Kampaň z dílny Boomerang Communications s vlkem pro pivo Radegast Ratar má pokračování. Radegast totiž mění Ratar, ze kterého se nově stává ležák.

Nová komunikace pracuje s výzvou „Podívej se mu znovu do očí“, čímž upozorňuje na to, že i ti, kdo Ratar už znají, ho mají vyzkoušet znovu, teď v podobě pivního ležáku. „Stejně jako ke správným rozhodnutím musíš dozrát, tak i Ratar dozrál do své finální podoby plného intenzivně hořkého ležáku,“ glosuje posun směrem k ležáku Petr Klíma, Senior Brand Manager Plzeňského Prazdroje, který má značku Radegast na starost.

Klíčový vizuál, jehož motiv se objeví na billboardech, CLV i v instore, připravila agentura Boomerang Communication interně a vznikal kombinací reálných fotek a výstupů z AI.

Klíčový vizuál kampaně značky Radegast, zdroj: Plzeňský Prazdroj

Klíčový vizuál kampaně značky Radegast, zdroj: Plzeňský Prazdroj

Tag-on, který poběží spolu s předchozím spotem, vznikal v UPP a ve spolupráci s produkcí Armada Films.

Součástí komunikace bude online kampaň s vizuály a video materiály, vytvořené v rámci přípravy kampaně i nová verze digitální online hry s upraveným příběhem. 

Zdroj: Plzeňský Prazdroj, video spot je možné zhlédnout pouze na YouTube

Credits

Plzeňský Prazdroj – značka Radegast (klient):

  • Petr Klíma Senior Brand manager Radegast
  • Míša Loudová Junior Brand manager Radegast

Boomerang Communication (agentura):

  • Robert Marek – Senior Project Team Leader
  • Pavel Sobek – Creative Leader, copywriter
  • Jaroslav Šlauf – Art Director
  • Vít Nešpor – Social Media Manager

Produkce:

  • ARMADA films – TV produkce
  • UPP – post-produkce
  • Saša Šurkala – režie
  • Petr Dobiáš – fotograf

-mav-