Šaty z piva Pilsner Urquell vydražil konkurenční Bohém

čtvrtek, 11. ledna 2024, 07:00 Aktuality, Marketing, Lidé MediaGuru

Pivní šaty navržené Jakubem Polankou pro Pilsner Urquell vyrazila v aukci jménem značky Bohém group brand manažerka Alice Divišová. 

Alice Divišová, group brand manažerka Krušovic, v šatech z piva od Jakuba Polanky, zdroj: Krušovice / Heineken

Alice Divišová, group brand manažerka Krušovic, v šatech z piva od Jakuba Polanky, zdroj: Krušovice / Heineken

Róba z piva navržená loni Jakubem Polankou pro Pilsner Urquell zná svého nového majitele. V aukci zvítězila nová group brand manažerka Krušovic Alice Divišová, která šaty jménem krušovické novinky Bohéma vydražila za 126 242 Kč. Celá částka poputuje na konto Centra Paraple.

Značka Bohém, jež byla na trh uvedena loni na jaře, si ve své image umí užívat života, nedrží se konvencí, a zároveň, co je v životě důležité, a nebojí se za to postavit, i když je to třeba proti zaběhlým zvyklostem a očekáváním. I proto v zájmu dobré věci podpořila konkurenční projekt. „Máme radost, že peníze z dražby doputují potřebným a vnímáme to tak, že když jde o dobrou věc, i konkurence může táhnout za jeden provaz,“ dodává Alice Divišová, group brand manažerka společnosti Heineken.

Pivovar Krušovice má mimo tento příspěvek pro Centrum Paraple své stálé aktivity a partnery, kterým pomáhá napřímo. V rámci koncernu jde například o projekt pro neziskovou organizaci M.arter, jehož cílem je pomoci rodičům samoživitelům najít uplatnění na trhu práce. Dále také projekt značky Krušovice Ať tu po nás něco zůstane, který finančně pomáhá zachovat místa důležitá pro udržení komunity pro další generace. Mimo to se pivovar věnuje obnově vodního systému ve svém regionu ve spolupráci s Lesnickým parkem Křivoklátsko.

„Nad rámec našich běžných aktivit jsme se v předvánočním období, kdy je společnost štědrosti více otevřená, rozhodli podpořit ještě Centrum Paraple. Líbilo se nám originální pojetí podpory v podobě dražby slavné róby a krásně nám to zapadalo do bohémského uvažování, kterým jsme se tento rok spolu s představením nového piva z dílny Krušovic vydali. Bohém nedělá věci tradičním způsobem, vždy si najde svou originální a osobitou cestu,“ vysvětluje Divišová, která od letošního ledna přebírá novou roli a marketingově zaštítí značku Krušovice, s níž má do budoucna odvážné plány. 

V letošním roce značka zaregistrovala příležitost v mladší cílové skupině, která dbá na kvalitu, ale zároveň se nebere tak moc vážně, stejně jako Bohém. „Moje vize pro značku Krušovice je budovat na základních hodnotách značky, jako jsou právě kvalita a tradice, ale s lehkostí a humorem, který je vlastní nejenom značce Krušovice Bohém, ale také generaci Y a Z,“ doplňuje svou vizi Divišová.

Alice Divišová působí ve společnosti Heineken již čtvrtým rokem a svou kariéru zde započala na pozici brand manažerky značek Zlatý Bažant a Zlatopramen. V roce 2022 povýšila do role senior brand manažerky a do svého portfolia přidala ještě značku Desperados. Stojí především za uvedením značky Zlatý Bažant na českém trhu a její celkovou komunikací. Do pivovarnického koncernu Heineken z marketingově zaměřených pozic ve společnostech Nestlé a Unilever. 

-stk-