CzechTourism uvádí nový koncept „Unexpected Wellbeing“

úterý, 6. února 2024, 22:40 Aktuality, Reklama MediaGuru

Hlavním komunikačním tématem cestovního ruchu Česka pro následující dva roky bude aktivní turismus. K propagaci země se bude využívat nový koncept „Unexpected Wellbeing“.

Zdroj: CzechTourism

Zdroj: CzechTourism

Po následující dva roky bude agentura CzechTourism pracovat s komunikačním tématem aktivního turismu. Nový koncept „Unexpected Wellbeing“ bude ukazovat, jak při cestování sportovat, relaxovat nebo odpočívat. Cílem je do České republiky nalákat co nejvíce turistů z celého světa. 

 „Dobrou zprávou je, že na cestovní ruch v letošním roce podařilo vyjednat o zhruba 27 milionů Kč více než loni. Rozpočet agentury CzechTourism se oproti loňským zhruba 373 milionům zvýšil na 400 milionů Kč. Budeme tak moct posílit viditelnost Česka v zahraničí i na tuzemských eventech,“ říká ředitel České centrály cestovního ruchu – CzechTourism František Reismüller.

„Peníze přirozeně hrají velmi významnou roli v tom, jak se jednotlivým zemím daří lákat hosty ze zahraničí. I když loni v prvních třech čtvrtletích navštívilo hromadná ubytovací zařízení v Česku o téměř 2,3 miliony turistů více než v roce 2022, cca 17,4 milionů, více než polovinu z nich tvořili domácí cestovatelé. Bylo jich 10,2 milionů, zatímco cizinců k nám přijelo 7,2 milionů. Zahraniční turisté přitom na cestách do a po Česku utrácejí více než rezidenti. Pro Česko nejvíc bonitní trhy od 1. čtvrtletí 2022 do 3. čtvrtletí 2023 byly Německo, Polsko, Slovensko, USA a Velká Británie. Právě tam, ale nejen, chceme cílit naše letošní největší kampaně,“ dodává Reismüller.  

Nový komunikační koncept kampaní „Unexpected Wellbeing“ vychází z myšlenky, že Česko jsou de facto jedny velké lázně. „Je tu taková pohoda, tak krásná příroda a bohatá kultura, že i když v Česku trávíte dovolenou aktivním odpočinkem, připadáte si jako v lázních. A tak se každá lehce sportovní aktivita stává nečekanou lázeňskou procedurou,“ vysvětluje CzechTourism. 

Vizuály, které primárně vznikly v angličtině, pracují se slogany jako „unexpected steam room“ u fotky cyklisty v mlze, „unexpected pedicure“ u fotky bosých nohou na procházce po skalách v lese či „unexpected aromatherapy“ u skupiny lidí, která jde po rozkvetlé louce. Kromě kampaní CzechTourism chystá i celou řadu dalších aktivit.

Zdroj: CzechTourism

Zdroj: CzechTourism

Zdroj: CzechTourism

Zdroj: CzechTourism

-stk-