Koupelny Syrový chystají první prémiovou pobočku v Praze

neděle, 11. února 2024, 07:20 Aktuality, Retail MediaGuru

Koupelny Syrový připravují otevření první prémiové pobočky v Praze. Letos cílí na obrat 100 milionů korun. 

Zdroj: Koupelny Syrový

Zdroj: Koupelny Syrový

Rodinná firma Koupelny Syrový zakončila uplynulý rok s obratem ve výši 60 milionů korun, což představuje meziroční nárůst o 10 %. Zisk přesáhl 5 milionů korun. Letos cílí na obrat 100 milionů korun. Zároveň připravuje otevření první prémiové pobočky v Praze

Veškerý růst společnosti staví na maloobchodních klientech, případně originálních realizacích na klíč. Zákaznickou základnu tvoří především vyšší střední třída. Průměrná cena realizované koupelny se tak pohybovala okolo 400 tisíc korun. „Navzdory náročnější situaci na trhu nadále přetrvává velký zájem o kompletní řešení na klíč, což úzce souvisí i s nedostatkem kvalitních řemeslníků. My se od začátku profilujeme jako celoživotní partner zákazníků v oblasti realizace i fungování koupelen, a jsme tak schopni vyhovět i stále náročnějším požadavkům klientů, kteří se k nám pak rádi vracejí,“ dodává Matouš Syrový, CEO Koupelny Syrový. 

Firma momentálně provozuje koupelnové studio v Pardubicích, Kolíně a Hradci Králové. Nyní plánuje první prémiový butik v Praze. „Rozhodli jsme se investovat do dalšího rozšíření, a to nejen pro přístupnost našich produktů v nových regionech, ale také k uspokojení stále rostoucí poptávky po našich službách. Otevření pobočky v Praze nám umožní lépe sloužit našim zákazníkům v hlavním městě, a ještě více se přiblížit našemu cíli stát se z prodejny butikem. Chceme být nejen lídrem na trhu, ale i tvůrci trendů v oboru,“ přibližuje Syrový.

Koupelny Syrový si zakládají na prozákaznickém přístupu a aktivně pracují se zpětnou vazbou zákazníků – od prvního kontaktu přes výběr a realizaci až po hodnocení rok od dodání koupelny. Společnost nabízí vlastní koncepty a designy koupelen ve spolupráci s prověřenými dodavateli a klíčovými partnery. Orientuje se na strategická spojení s firmami, které sdílejí podobné hodnoty, s důrazem na individuální přístup k zákazníkovi a péčí, které nekončí samotným prodejem nové koupelny zákazníkovi. V loňském roce tak navázala spolupráci například s architekty ze studia Tempus Design nebo influencery jako Úklid pro klid.

„Investice nejen do kvality materiálů, ale také strategických partnerství jsou jedním z důležitých faktorů našeho růstu. Výsledkem úspěšné realizace musí být vždy spokojený zákazník, proto je pro nás zcela zásadní mít nastaveny stabilní a pevné dodavatelské vztahy. Díky tomu, že navazujeme spolupráci s firmami, které sdílí naše hodnoty a přístup, máme například jistotu dodavatele na dalších minimálně sto realizací na klíč pro další rok,“ dodává Syrový. 

-stk-