Nova na influencer marketingu spolupracuje s Lafluence

středa, 21. února 2024, 14:50 Aktuality, TV, Internet & Mobil MediaGuru

Tým pro influencer marketing, který vznikl v rámci obchodního oddělení TV Nova, spolupracuje s agenturou Lafluence na kampaních klientů televize především v prostředí sociálních médií.

Soutěž Coca-Cola, zdroj: TV Nova

Soutěž Coca-Cola, zdroj: TV Nova

V rámci obchodního oddělení TV Nova vznikl loni tým pro influencer marketing. V současnosti tento tým připravuje například kampaně pro značky Fit Kitchen, Bulldog, Domo Elektro, Rituals, Medicom Clinic, Zubrowka nebo Delmart. Komerční komunikace se tak posouvá i za hranice televizní obrazovky, na internet a sociální média. V oblasti influencer marketingu se rozhodla Nova spolupracovat s agenturou Lafluence.

„V posledních letech vysíláme minimálně tři velké reality show ročně, a to jak v televizi, tak na Voyo. Z nich vychází řada lidí, kteří jsou najednou známí, oblíbení a sledovaní. Připomenu třeba účastníky Love Islandu, Masterchef Česko nebo Survivoru. Chceme s nimi dál tvořit obsah jak v jejich prospěch, tak ve prospěch našich klientů, jimž můžeme díky tomu nabídnout další možnosti obchodní spolupráce," vysvětluje Lubor Burda, vedoucí oddělení digitální reklamy, TV Nova.

Počet tváří, které formáty TV Nova a Voyo, generují, se podle jeho slov každým rokem zvyšuje, a proto se obchodní oddělení rozhodlo spolupracovat s agenturou Lafluence. „Jejich rozhled a síť kontaktů doplní naši stávající činnost," dodal Burda.

Lafluence spravuje influencer kampaně pomocí vlastní technologie a řídí jejich efekt na základě dat. Databáze agentury sleduje mimo jiné odhadovaný zásah, engagement rate, minulé spolupráce, cílovou skupinu, geolokaci, segmentaci, překryv i kredibilitu sledujících.

-mav-