Stock Plzeň-Božkov na PR volí Bison & Rose a Konektor

pátek, 23. února 2024, 06:40 Aktuality, PR MediaGuru

Komunikaci společnosti Stock Plzeň-Božkov zajistí nově agentury Bison & Rose a Konektor. 

Zdroj: Stock Plzeň-Božkov

Zdroj: Stock Plzeň-Božkov

Společnost Stock Plzeň-Božkov, producent a distributor destilátů, od února spolupracuje s novou dvojicí agentur v oblasti public relations a komunikace. Agentura Bison & Rose zastřešuje kompletní korporátní komunikaci a skupina Konektor zajistí lifestylovou komunikaci celého portfolia značek společnosti. Nahrazují agenturu Neopublic

Bison & Rose bude společnosti Stock Plzeň-Božkov zajišťovat podporu v externí komunikaci, připravovat strategické plány v oblasti korporátní komunikace a poskytovat komplexní služby v oblasti media relations. Dále pro společnost zajistí krizovou komunikaci. V rámci korporátní komunikace pomůže agentura s budováním značky Stock a zaměří se na oblast CSR nebo společenská témata, jako jsou spotřební daně na alkohol nebo zodpovědná konzumace alkoholu. 

„Našim úkolem je postarat se, aby byla v klíčových korporátních tématech společnost Stock Plzeň-Božkov vidět a slyšet tak, jak to odpovídá jejímu tržnímu postavení. Budeme se věnovat tématům, které spadají do oblastí jako je udržitelnost, ESG nebo budování značky vyhledávaného zaměstnavatele. Součástí naší komunikační strategie je i téma férového zdanění alkoholu nebo osvěta v oblasti odpovědné konzumace. Z nové spolupráce máme velkou radost a už teď se těšíme na všechny výzvy, které nám v budoucnu přinese,“ uvádí Vladimír Bystrov, managing partner Bison & Rose. 

Lifestylová komunikační linka, kterou má na starosti skupina Konektor, podpoří vlastní a distribuované značky na českém i slovenském trhu, jako jsou Zacapa, Singleton Whisky a tequila Don Julio. Agentura bude mít na starost produktové PR, press tripy, eventy, tvorbu obsahu pro digitální média a správu profilů na sociálních sítích. Další oblastí bude zatraktivnění kategorie lihovin, tedy záměr ukázat obrovskou škálu možností, příležitostí, kultur a zážitků, které tato kategorie nabízí.

„Věříme, že společně zrealizujeme mnoho skvělých projektů v oblasti integrované komunikace, v propojování PR, digitálního světa a spolupráce s influencery. Máme k tomu připravený interní tým specialistů na marketingovou a komunikační strategii, produktové PR, produkci, digitální média, sociální sítě a eventy, který dokáže propojit všechny tyto světy a disciplíny,” vysvětluje Jaroslav Duroň, partner Konektoru.

-stk-