Zlínský kraj rozvíjí koncept „Kraj bez hranic“

pátek, 9. února 2024, 10:25 Aktuality, Reklama MediaGuru

Zlínský kraj představuje novou sérii videomedailonků „Příběhy bez hranic“. 

Zdroj: Zlínský kraj

Zdroj: Zlínský kraj

Zlínský kraj pokračuje v budování své značky a představuje novou sérii videomedailonků „Příběhy bez hranic“, kterými přibližuje další významné a inspirativní osobnosti, a navazuje tak na komunikační kampaň „Kraj bez hranic”.

„Série devíti krásných příběhů posiluje kraj coby místo, kde stále žije baťovské ,Co chceš, můžeš’. Těmito videi pokračujeme v hledání příběhů kreativních osobností, jejichž práce překračuje hranice, a věříme, že budou inspirací pro naši mladou generaci,“ popisuje hejtman Zlínského kraje Radim Holiš.

Videa, která jsou ke zhlédnutí na microsite Kraj bez hranic, byla připravena primárně pro prezentaci v online prostředí a na eventech a akcích pořádaných krajem. V jednání je také zapojení reklamy v kinech. Autorem spotů je agentura Little Greta, režie se ujal Radim Vaňous

Zlínský kraj v minulých letech zapracoval na rebrandingu a zkvalitnění své komunikace. Pojetí nové značky a vizuální identitu měla na starosti rovněž Little Greta a rebranding bodoval v mezinárodních soutěžích, kde získal mj. German Design Award nebo Indigo Design Award.

Na rebranding navázal imageový spot, taktéž z dílny Little Grety. V něm se objevili významní rodáci a rodačky, mimo jiné zpěvačka Markéta Irglová z Valašského Meziříčí, architektka Eva Jiřičná narozená ve Zlíně nebo showrunner Kazma, původem z Kroměříže. 

„Pracujeme se stejnými ingrediencemi. Zatímco za Markétou Irglovou nebo paní Jiřičnou jsme při natáčení image videa vyjeli na Island a do Londýna, protože obě dámy žijí a tvoří za hranicemi, v letošní sérii spotů zůstáváme na Moravě. Zaměřili jsme se na tvůrce a tvůrkyně původem z kraje nebo v kraji působící – třeba sochaře Otmara Olivu, designérku Adélu Bačovou nebo rappera a promotéra Pepu Změlíka aka Ideu z labelu Ty Nikdy. I u nich však bylo podmínkou, aby jejich dílo rezonovalo i mimo Zlínský kraj. Ona schopnost překročit hranice je ústřední komponentou značky,“ dodává Tomáš Nedvěd, kreativní ředitel agentury.

-stk-