Billa zahájila věrnostní kampaň „Včelí olympiáda"

sobota, 30. března 2024, 07:45 Aktuality, Reklama MediaGuru

V nové věrnostní kampani si mohou zákazníci za nasbírané samolepky pořídit se slevou plyšové včelí sportovce. 

Zdroj: Billa

Zdroj: Billa

Obchodní řetězec Billa zahájil 27. března novou věrnostní kampaň s názvem Včelí olympiáda. Jakožto oficiální partner Českého olympijského výboru nabízí s mottem „Bzučněji, pilněji, vzletněji!“ plyšové sportující včely. Za nasbírané samolepky je mohou zákazníci až do 4. června pořídit se slevou až 88 %. 

Cílem kampaně je kromě dětské radosti i jejich inspirace ke sportu. „Každá postavička má svůj příběh, svoji disciplínu. Vybírali jsme je tak, aby si každý mohl najít to, co je mu blízké. Někdo má rád atletiku, jiný orientační běh, a tak dále,“ říká Dana Bratánková, vedoucí korporátní komunikace & Public Affairs Billa ČR.

Na výběr je šestice postaviček. Za každých 250 korun nákupu obdrží zákazník jednu nálepku. Po nasbírání 8 nebo 15 nálepek bude stačit si vybrat plyšovou hračku podle vlastního výběru a u pokladny zaplatit. Na všechny postavičky se vztahuje sleva až 88 %. Zákazník tedy po nasbírání 8 nálepek uhradí doplatek ve výši 149,90 KčPři získání 15 nálepek pak doplatí 49,90 Kč.

Včelí olympiáda potrvá na prodejnách Billa do 4. června. Nálepky mohou zákazníci za své nákupy sbírat do 28. května. Další informace včetně přesných pravidel akce lze získat na prodejnách Billa nebo na internetových stránkách společnosti.

-stk-