Dm chce kampaní inspirovat k vystoupení ze stereotypu

čtvrtek, 7. března 2024, 14:20 Aktuality, Reklama MediaGuru

Ve své jarní kampani přináší Dm drogerie markt nápady, které mají pomoci vystoupit lidem z každodenní šedi. 

Zdroj: Dm drogerie markt

Zdroj: Dm drogerie markt

Dm drogerie markt startuje svou jarní kampaň Beauty, v níž se inspiruje přírodou a vybízí k tomu vystoupit ze stereotypu. Kromě dekorativní kosmetiky se zaměří na sortiment péče o pleť a pokožku, produkty se SPF i péči o vlasy. Součástí kampaně je výzva Dm beauty challenge, ve které budou make-up artisté soutěžit v duelech.

Kampaň s mottem „Moje fantazie rozkvétá“ si klade za cíl motivovat zákazníky k pozitivním změnám v jejich životě. Přinese tipy a rady pro zdravější životní styl. „V nejnovějších trendech v líčení se přirozený look setkává s barevným spektrem metaverse. Tento kontrast mezi přírodou a virtuální realitou nabízí nekonečnou škálu možností pro sebevyjádření,“ popisuje Jiří Peroutka, manažer komunikace Dm drogerie markt.

Součástí kampaně je souboj kreativity make-up artistů během výzvy Dm beauty challenge, kterou je možné sledovat na sociálních sítích Dm. Od 11. března se šestnáct soutěžících postupně utká v duelech, během nichž budou vytvářet líčení inspirované přírodou s využitím produktů značky. Celá soutěž se završí na konci května vyhlášením vítěze a předáním hlavní ceny – jednoho milionu Dm active beauty bodů, které představují slevu na nákup v drogeriích dm, v aplikaci a e-shopu ve výši 250 tisíc korun. 

Vítěz se následně představí i v podcastu značky, dostupném na dm.cz/nove/podcast, YouTube, SoundCloud, Apple iTunes, Spotify a Youradio, a na stránkách Active Beauty magazínu, který je bezplatně k dispozici ve všech prodejnách dm a na activebeauty.cz.

Kampaň se propíše také do interní komunikace Dm, při níž zaměstnanci společnosti využívají ke sdílení nápadů sociální síť Viva Engage.

Komunikace kampaně využívá široký mediální mix od tiskových zpráv, advertorialů a inzerce v tištěných médiích přes televizní a velkoplošné outdoorové reklamy až po personifikované e-mailové newslettery, push notifikace a živé nakupování s poradenstvím v rámci vysílání dmLive v aplikaci Moje dm. Vizuály a poselství kampaně se promítnou také do online shopu dm.cz, tištěného journalu a Active Beauty. Součástí kampaně je i spolupráce s influencery a komunikace prostřednictvím sociálních sítí Facebook, Instagram a TikTok.

-stk-