Do Publicisu přichází stratégové Williams a Mukherjee

středa, 13. března 2024, 13:10 Aktuality, Reklama, Lidé MediaGuru

Do skupiny Publicis Groupe nastoupili Chief Strategy Officer pro region CEE Fola Williams a Senior Brand Strategist Madhura Mukherjee.

Do české pobočky Publicis Groupe nastupují stratégové Madhura Mukherjee a Fola Williams, zdroj: Publicis Groupe.

Do české pobočky Publicis Groupe nastupují stratégové Madhura Mukherjee a Fola Williams, zdroj: Publicis Groupe.

Česká pobočka komunikační skupiny Publicis Groupe rozšiřuje svůj tým stratégů. Na pozici Chief Strategy Officer pro CEE přichází z francouzské pobočky agentury Wavemaker britský stratég Fola Williams. Novým Senior Brand Strategist je Madhura Mukherjee z indické Ogilvy. Dvojice přináší do týmu globální expertízu a kulturní diverzitu.

Fola Williams bude mít na starost jak celkové zvýšení úrovně strategických kompetencí skupiny v zemích střední a východní Evropy, tak i podporu stratégů a media plannerů přímo na českém trhu. Část svých kapacit tak bude věnovat i projektům pro tuzemské klienty Publicis Groupe. 

Williams má více než 25 let zkušeností s tvorbou integrovaných data-driven růstových strategií pro velké globální značky i start-upy. Jeho expertíza zahrnuje oblasti brandingu, contentu, mediálního plánování, digitálního marketingu, CRM, sociálních sítí, inovací i dat a analytiky. Během své kariéry prošel agenturami CIA Medianetwork, Carat, Digitas nebo M&C Saatchi ve Velké Británii a Francii. Do Prahy přichází z francouzské pobočky mediální agentury Wavemaker (WPP), kde působil jako Chief Strategy Officer posledních šest let. Vedl zde mimo jiné globální strategii společností AXA, Citroën, Total a LVMH.

Druhou novou tváří je Madhura Mukherjee, která do Česka přichází z Indie, kde působila na seniorních pozicích tamních předních agentur Ogilvy, VLMY&R, Publicis India či Havas. Během více než deseti let získala praxi se značkami z oblasti módy, kosmetiky, FMCG, technologií, financí, vzdělávání, zdravotnictví a zábavy. 

Mukherjee nastupuje do strategického oddělení vedeného Tomášem Preňkem, jenž zajišťuje strategické plánování primárně pro její komunikační agentury Saatchi & Saatchi, Leo Burnett a MSL. Jako Senior Brand Strategist se bude v rámci týmu věnovat hlavně mezinárodním klientům skupiny, jako je Pilsner Urquell, PMI nebo Garnier.

„Fola s Madhurou přinášejí do Publicis Groupe globální expertízu a roky zkušeností z komunikačně vyspělých a velmi zajímavých trhů. Skutečnost, že si pro své další působení vybrali právě Prahu, je pro náš strategický tým i klienty Publicis Groupe skvělá zpráva. Všichni totiž dostanou možnost spolupráce s profesionály, jejichž know-how může významně obohatit celý lokální trh. A personální posílení nebude letos jedinou významnou novinkou našeho strategické oddělení. V příštích měsících chceme jeho fungování ještě více přiblížit modelu Power of One a nabídnout klientům v oblasti strategie integrované služby napříč všemi expertízami naší skupiny,“ říká Tomáš Preněk, který jako Head of Strategy už třetím rokem řídí strategický tým Publicis Groupe.

-stk-