Gambrinus kampaní „Zralci na chmelu“ podporuje ležák

úterý, 19. března 2024, 09:20 Aktuality, Reklama MediaGuru

Gambrinus startuje novou kampaň „Zralci na chmelu“, v níž se poprvé zaměřuje na svůj třikrát chmelený ležák. 

Vizuál ke kampani na 3x chmelenou Gambrinus 12, zdroj: Gambrinus / Plzeňský Prazdroj

Vizuál ke kampani na 3x chmelenou Gambrinus 12, zdroj: Gambrinus / Plzeňský Prazdroj

Gambrinus zahajuje reklamní kampaň „Zralci na chmelu“. V ní se poprvé zaměřuje na svůj třikrát chmelený ležák Gambrinus 12. Představuje ho jako ideální volbu pro ty, kteří nepijí pivo jen na žízeň, ale chtějí si kromě hořkosti vychutnat plnou chuť. 

„I když je Gambrinus jednou z nejznámějších značek na trhu, jen 10 % české populace si spontánně vybaví, že má i dvanáctku. To chceme změnit právě kampaní ‚Zralci na chmelu‘. Gambrinus je sice proslulý svou desítkou, ale chceme poukázat na to, že naše dvanáctka je skvělou volbou pro pivaře, kteří již vyzráli k plnějším a chuťově bohatším ležákům. Reagujeme zároveň i na trend trhu, kdy stále více pivařů přechází z lehčích desítek na chuťově plnější ležáky,“ vysvětluje Dominika Drvoštěpová, senior brand manažerka značky Gambrinus.

V nové kampani využívá značka claim: „Když umíte zrát, oceníte vyzrálou chuť dvanáctky od Gambrinusu. Tak na chuť!“. Poběží od března v televizi, na internetu, v tisku, outdooru a na sociálních sítích

Gambrinus s kampaní spojil i uvedení nové vizuální identity včetně modernější podoby obalů, kterou představil mimo jiné ve své outdoorové kampani s titulkem „Nedo/ceněná“.

Při produkci TV spotu využila jako první značka z portfolia Plzeňského Prazdroje LED stěnu ve FZG studiu v Klecanech. Toto virtuální studio umožňuje vytvořit a natáčet jakékoliv prostředí a obsah v reálném čase, přímo na kameru. 

Pod kreativou je podepsána agentura McCann Prague. Produkci zajistila společnost Boogie Films. Režie se ujal Pavel Soukup. Postprodukce je dílem studia RUR. Zvuk měl na starosti Soundsquare

-stk-