Haž přichází do vedení digitálního oddělení EverWhere

úterý, 12. března 2024, 11:55 Aktuality, Lidé, Reklama MediaGuru

Po 25 letech strávených ve společnosti Pernod Ricard nastupuje Jaroslav Haž do vedení digitálního oddělení agentury EverWhere.

Jaroslav Haž, foto: Pavel Horák

Jaroslav Haž, foto: Pavel Horák

Do čela digitálního oddělení marketingové agentury EverWhere nastupuje Jaroslav Haž. Má za sebou přes 20 let zkušeností s digitálním marketingem ve společnosti Pernod Ricard. V novém působišti bude mít za úkol nejen vést digitální tým, ale bude se podílet i na profilaci agentury v oblasti strategie a komunikace značek. V neposlední řadě se bude zapojovat do tvorby kreativních řešení při klíčových tendrech.

„Obsazením této pozice doplňujeme detailní znalost klientských potřeb. Naším cílem je zvýšit povědomí o EverWhere na poli marketingových agentur a zároveň zvýšit úspěšnost v tendrech,“ říká Kryštof Kostroun, spolumajitel a zároveň kreativní ředitel agentury.

Jaroslav Haž pracoval pro Pernod Ricard 25 let, kdy měl na starosti celé spektrum digitálního marketingu pro značky Absolut, Beefeater, Havana, Jameson, Becherovka a další. Byl u začátku sociálních sítí i rozjezdu spolupráce s influencery.

„Ač jsem strávil dvě dekády v korporaci, mentálně jsem byl vždy agenturním člověkem. Kreativní přepal i vlastní know-how jsem využíval při externích brainstorminzích, kreativních workshopech a stavění strategií pro nespočet značek ve všech možných segmentech. Nastavení agentury EverWhere je mi bytostně blízké a začít zde pracovat mi dává smysl jak v lidské, tak pracovní rovině,“ popisuje Jaroslav Haž s tím, že právě EverWhere mu umožňuje jít na hranici smysluplné kreativity. „Nemluvím jen o kreativitě v digitálním marketingu, protože ten je ‚pouze’ kanálem, nositelem komunikace a nástrojem. Nejdůležitější je jasně definovaný a měřitelný cíl vedoucí ke kampani, která vystupuje z šedi a především funguje svou exekucí,“ dodává.

Agentura EverWhere působí na trhu od roku 2010, kdy ji založili Kryštof Kostroun se svou sestrou Bebe Kostrounovou a kamarádem Radimem Kočiříkem. Z původní produkce eventů a zajišťování spotřebitelských soutěží agentura postupně přidávala tvorbu a správu obsahu na sociálních sítích, influencer marketing, brandové a výkonnostní kampaně. Nyní chce i s pomocí Haže posunout digitální oddělení v oblasti kreativního procesu a rozšířit portfolio klientů.

Mezi klienty EverWhere patří Pernod Ricard, Expres Menu, Pivovary Staropramen, Beko, Alza či Hartmann. Za kampaň „Absolut Tolerance“, kterou vytvořila pro vodku Absolut, získala bronz v soutěži ADC Czech Creative Awards. Za projekt „Jameson – oslavy sv. Patrika“ si na České ceně za PR vysloužila bronz. Několik ocenění si odnesla i z POPAI Awards.

-mav-