Kaufland si pro nákup médií opět vybral agenturu OMD

pondělí, 11. března 2024, 12:35 Aktuality, Reklama MediaGuru

Řetězec Kaufland, druhý největší tuzemský zadavatel, potvrdil spolupráci v oblasti nákupu a plánování médií s agenturou OMD.

Zdroj: Kaufland

Zdroj: Kaufland

Mediální agentura OMD nadále zajistí služby mediálního plánování a nákupu reklamního prostoru v médiích pro řetězec Kaufland. Rozhodlo o tom výběrové řízení, které bylo koordinováno globálně a ve kterém rozhodovaly lokální managementy a německá centrála společnosti.

Kaufland je druhým největším inzerentem na českém trhu. Podle dat monitoringu Nielsen investoval do nákupu reklamního prostoru v roce 2023 téměř 3 miliardy Kč (ceníková cena) a je zároveň vůbec nejsilnějším TV zadavatelem na tuzemském trhu. Televizní komunikaci opírá o obě hlavní komerční skupiny – Nova a Prima (resp. Media Club).

„Zvolili jsme agenturu, která nám přinesla komplexní řešení, a ve svých návrzích v rámci strategie a mediálního plánování také kladla důraz na jejich proveditelnost, což přesně odpovídá našim potřebám. Věříme, že tato pokračující spolupráce přinese další inovativní a úspěšné výsledky našich kampaní," uvedla Petra Kalužíková, Marketing a CRM Director společnosti Kaufland Česká republika

OMD pracuje pro Kaufland od roku 2019, podle dat Recma je druhou největší mediální agenturou v Česku. Vedle tradičního mediálního plánování a nákupu zajišťuje i nestandardní reklamní řešení díky propojení s contentovou agenturou Fuse a kreativní agenturou DDB. Na reklamním festivalu v Cannes vybojovala loni bronz kampaň pro Kaufland s názvem Fofrtaška 2.0. Strategii pro výběrové řízení připravil v OMD tým Miroslava Černého, který bude mít spolupráci s klientem na starost.

„Z prodloužení naší doposud pětileté spolupráce mám velkou radost. Dlouhodobý vztah s našimi klienty je pro mě osobně nejdůležitější prvek naší OMD filozofie. Dává nám to prostor, ukázat klientům, že náš core byznys už dávno nespočívá jen v efektivním nákupu médií, ale že dokážeme obchodní výsledky klienta podpořit díky naší aktivitě v mnoha dalších oblastech. Po úspěchu s uvedením Kauflandu jako prvního retailera do světa esportu se budeme s klientem soustředit na další projekty jako např. CRM, retail média či témata ESG," uvedl k prodloužení spolupráce Štěpán Kamený, Managing Director OMD.

-mav-