Mark BBDO připravila pro Linku bezpečí online kampaň

pondělí, 25. března 2024, 14:25 Aktuality, Reklama MediaGuru

Cílem kampaně je edukovat děti a dospívající, aby předešli zneužití svého obsahu.

Zdroj: Mark BBDO

Zdroj: Mark BBDO

Na Mezinárodní den bezpečnějšího internetu byla spuštěna online kampaň Linky bezpečí. Tématem je zodpovědné chování mladých na sociálních sítích a cílem edukace, aby děti a dospívající předešli zneužití svého obsahu.

Z dat Linky bezpečí byla vybrána tři zásadní témata z online prostředí, která děti nejvíce negativně ovlivňují – sexuální narážky, stalking a nenávistné komentáře.

„Po mnoha kreativních konceptech jsme společně s klientem vybrali ten, který nejvíce tato témata propojoval a svou formou byl dětem nejbližší. Společným jmenovatelem problému se stali followers. Právě ti, kteří děti sledují, se totiž mohou stát jejich noční můrou,“ říká Martin Mareš, kreativní ředitel Mark BBDO.

Všechna tři videa odráží běžné chování mladých a zobrazují jejich běžný obsah – cvičení ve fitku, tancování a streamování z kavárny. Nad videi se zobrazují reakce followers, z pozitivních přechází do velmi negativních, na což herci reagují. Videa jsou zakončena doporučením na bezpečné chování. Na to konto také vznikla kampaňová landing page, která stručně a řečí Gen Z radí, jak se vypořádat s problémy, které tato tři témata provází. „Vydali jsme se odvážnou cestou. Věříme totiž, že videa mladé lidi zaujmou, zejména v dnešní obsahové přehlcenosti online světa. Videa nesou edukativní charakter a mohou tak plnit i preventivní osvětu “ doplňuje Radka Liebezeitová, koordinátor týmu prevence Linky bezpečí.

 Vizitka kampaně

  • Kreativní agentura: Mark BBDO
  • Produkce: Punk Film s.r.o.
  • Klient: Linka bezpečí, z.s.
  • Creative Director: Martin Mareš
  • Art Director: Lucie Štorková
  • Copywriter: Lucie Bax Trefilová
  • Motion Designer: Ondřej Mašík
  • Web Design: Petr Pliska
  • SoMe: Tomáš Zvěřina, Libor Šebek
  • Account Director: Kateřina Tůmová
  • Producent: Alžběta Kabelová
  • Director: Petr Dvořák
  • DOP: Filip Hájek
  • Gaffer: Robin Skotnicki
  • MUA: Sára Pajmová
  • Props: Jan Šrankota
  • Lokace: Kutil GYM, Ema espresso bar

-mav-